Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevelké prádlo
18. 06. 2009
27
27
1717
Autor
martinez
.....spolu s ní teď třepetatámzbytky lásky na svých patáchvlasech rukou zubech... v klíněna patře mi ležíš líněnadechnu se – proudíš krvípoškrábu tě – přesto svrbíšvichryvanou vichryvanouhrajem si na neskrývanouutíkám se do svých stránekkvílivá jak uplakánekpromineš mi... osiřelékamarádce svojí košilele?.
27 názorů
Ještěrčí král
19. 06. 2009aleš-novák
19. 06. 2009
no kucííí, šak Košilelu (bez ukulele) tu máte v klipu nahoře :o)
díky vám tu :o)
aleš-novák
19. 06. 2009
chjo, zpívala ji Zuzka Navarová - té by včera bylo padesát. Už tenkrát z toho čišel smutek, a ani ty jsi mne nerozveselila. Jinak ovšem *
Autorčičko !
Vždyť já se taky jen pokouším o vtip - ze samé radosti, že ty máš poznatelnou radost. :)))
Ejchuchu a hoj (já dnes po 4 měsících stonání prvně v práci)!!!! :)))
midin - hledej dál, jednou to přijít musí
Ferry - já ale netruchlám, to je pro radost
Noro, Květoni... díky
:o)
Autorko militká -
Jé, to mně zbýt košilela po předmětu mých tuh, tak si ji vylisuju do památníčku a netruchlám jak uplakánek. t*
Rajmunde -
udělal jsi mi, s dovolením, radost, filatelie znalý hochu. Je tam též nápis PRAHA SRDCE EVROPY, s čímž by ale asi Morgenstern nesouhlasil...
Květoň Zahájský
18. 06. 2009
Nepracuju ale jedu na vernisáž kurzu fotorgrafů do Dačic. Zatnu pěstě a budu se soustředit na období pauze:-)
Ahoj.
díky Rajmunde... a přijdeš (konečně) zítra na čtení? hmmm? nebo zas pracuješ? :o)
pak bude letní pauza... máš poslední šanci na chvíli :o)
díky děvčata :o)
Do třetice bych přidal Světovou výstavu poštovních známek PRAGA 1962-v sérii příležitostních známek jest též 5korunové ,,Velké prádlo".