omlouvám se zpožděním svou neúčast, náhle jsem onemocněl, což bohužel nadále trvá
Rivka: upržímnou soustrast
Bráško, nevím jakej byl řízek z kocóra, ale Tvoje Frankovka mi ho bohatě vynahradila.
Jave, snad příště ;-)
moc děkuju
ale :´-((( zapomněla jsem tam číhání na med...
fňuk...
Drazí, děkuji vám za milou společnost na prvním pražském literárním salonu. Pro ty, kteří nepřišli, aby si měli proč rvát vlasy: přišli mezi nás i literární vědec prof. Miroslav Červenka a novinářka Petruška Šustrová.
Salon to nebyl poslední, ale plánuji je postupně zaměřovat i na jiná témata než literární...
Javert+žirafka: díky, bylo fajn :-)))
Jave.> i jiná temata? Třeba bigbýt, rockandroll..? to by bulo fajné :-)
Na mě se nedívej, já už lysinky na hlavě mám...:c)
Tam byl Červenka ... a já tam nebyl .....Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá....rgh. Myslím, že hloubku mé trpkosti pochopí zas jen Rivka ...
Dobrá dobrá, příště budu hlásit předem, koho jsem pozval. :)
Bigbeat... inu, proč ne...
tak jsem otevřela zápisník, abych si to zapsala, a zjistila jsem, že sem s křížkem po funuse, inu někdy se vyplatí žít v čase ruku v ruce s daty
tak možná příště
búúúúúúúúúúúúúúúúúú
ten Červenka mě tolik nemrzí - myslím, že si osobně užiju dost:o))
Míwa - ano, chápu. A soucítím. Soucítíš?:))
Javert - Stejně to nebude odpuštěno:c) Zatracený život...:)))
Jave+Žirafko, bylo u vás MOC milo :o)))!!!!!!!
Kocoura drbu za ouškama!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papůůů,brrrráško, tak Ty si s tim žranim koček nedáš pokoj?!!!!!
Ghhrrrrrrrrrrrrráááúúúúúúúaaaůůůůůííííííííííííííííí........PRRRRSK!!!! No,počkéééj!!!!! :o)))) /asi si fakt obohatím jídelníček o pestrobarevný španělský ptáčky!/ :o)))))))))))
MP: kocoura jsem radši nechal napokoji - ono v mém
až-moc-bdělém stavu bych se zadusil chlupama (toho kocoura, ne mýma:o)
mrzí mě, že pro samej shon jsem se zapoměl doma v domovu... tak snad jindy
Javert: bylo to fajn. ten punč, nebo co to bylo, byl moc dobrej - zapomněl jsem ti ho pochválit:o)
domů jsem dorazil docela v pohodě, tak akorát na umření:o)
a byl dobrej? (řízek z kocoura :-))))
Pap: jídlo si až na pistácie, který jsem tam vyžral a dva rohlíky nepamatuju:o) spíš to pití si pamatuju. ... ehm.:o)
Petr Vip: Pokud mne neklame paměť, kocoura jsi nejedl. I když... odcházel jsi až po mě...:)))
přidávám se k alině ;-))))
vezmeš mě ke kocourově přízni s sebou?
nebo se o něj budem prát? ;-)))))))
co si vezmu na sebe?!!!?!!?
chci taky kus kocoura !!!!!!!!!!!!!
Přinesu pozdrav od strýce z Moravy - tekutý :-))))
Monty přizveš mě na Baileys ?????
Já taky za kocourem.
Jde tam snad někdo kvůli někomu jinému? ;-)))
Přeji všem zůčastněným příjemnou zábavu a přikládám srdečný pozdrav :o)))
vypada to zajimave az dojimave :)
staci mit postmoderni nazory? ;) nebo postapokalypticky cyberpunkovy? ;)
beru ten vermut
Kdepak nazory, staci postmoderne vypadat. :)
Javert: Ale nohy si mejt nemusíme, že ne?
Jave: boha jeho, a jak vypadá takovej postmoderní tvor???? :o))
Hmmm, a kdyby něco, tak já nejdu na ten váš Salůůn, ale na návštěvu za kocourem. Tam by mi to mohlo projít :o))))
jááá nevím asííí néé.......
Nepřijedu, mám toho teď moc a hlavně moje žena se musí učit --> měl bych intenzivněji být doma a hlídat děti... Opatrujte se všichni. Někdy na nějakou akci určitě přijedu, ale tentokrát to nebude.
(Ona se učí na první atestaci z pediatrie)
Bohužel a k mému velkému zklamání (když vidím, o jak skvělé lidičci přicházím), mi to nevyjde. Snad někdy jindy.
tak papouš ne-é
nevycházej penízy
tak si aspoň vožere dršku v Brně s Regisem a móóžnáá z Viouem :)
brášo, až budeš vědět ešli jóó nebo ěšli néé tak dej vědít )
...jo a co pije kocour?:)
Tak já tedy URČITĚ nikolivěk, snad v jiný věk.
můžu třebas taky přijít s lahví?
ále jen tak bezmyšlénkovitě ;-)))))
nevím totiž, co je to postmoderní
(mně ty moje připadají stále v módě) ;-)))))
a ráda uvidím kocoura (abych mohla říct, že ten, co ho mám doma, je hezčí ;-)))))))))))))))))))
No, tak já se pokusím... možná teda... Nevím, co přinesu za pitivo, páč jedu až z Hanspaulky a tak jsem závislá na tom, co budou zrovna mít u pumpy... Asi ňáký dobrý červený víno a pro sebe flašku Baileys... :)
alina: zaručuju stoprocentní mazlivost, je naprosto úžasný :)
Podle mých propočtů by nás už mělo být víc než dvacet. Ještě chvíli a začnou mi docházet skleničky! :))
....hm, Jave, když vzkážeš, vezmu si v bufáči nějakej použitej plastikovej kelímek :o))
Rád vám přijdu říct, kdo je postmodernismus... Přednášku za hlt vína :-)))
Monty... přijdu ti otevřít;-))
ach jo, chtěl jsem přijet, ale peněženka říká ne
Miroslawek: ale vstup je zdrama :-)) a vlakem se da jet i nacerno ;-)
zirafka: nedá ... a taky musím jíst a tak ;o)))
Tak já teda přijdu, pokud na mě ještě zbyde židle.
* :) *
Ramiz: Jasně, nebudou jediní. :)
Monty: Půjdu ti otevřít s Konstantinidisovou!
Vzhledem k vysokému počtu osob žádám všechny, kteří mi ještě nenahlásili, jaké pití hodlají přinést, aby určitě něco přinesli!!! :)))
Jo a omezený počet míst na přespání jsem ochoten poskytnout, ale nesmí vám vadit pobíhání kocoura...
Jave: ty máš kocouráááá!!!! Jůůůů, že bych taky přišla?! No, já se ještě poradím se svým kašlem, rýmou, chřipkou, a ostatními spoluobyvateli mé tělesné schránky.
....ale ráda bych zase zahlédla takovejch magorů pohromadě....aspoň na chvililičku.......smím-li.
PS.Choroby nechám venku na rohožce :o)))
no tak koukam do kalendare a jestli se zas vsechno nezmeni, tak bych taky zaslůa....nemate li nic proti :-)
no tak koukam do kalendare a jestli se zas vsechno nezmeni, tak bych taky zaslůa....nemate li nic proti :-)
Ještě technický dotaz: JE TEN KOCOUR MAZLICÍ???? - ehmm...no, já jen...abych se tam netáhla zbytečně :o))...no jo, sorry, už mlčím :o)))
přinesl bych víno, nevadí-li
Víno dodám, inventore, ale jedině když prozradíš, kde bydlí:))))))
víceméně potvrzuji svou účast. je možné přivést cca 1-3 hosty mimo okruh písmáka?
Tak já nejspíš nepřijdu, protože mám v pátek od osmi akci asi na dvě, dvě a půl hodiny... a pochybuju, že by byl v jedenáct večer ještě někdo schopnej otevřít mi dveře... a oknem nepolezu...:)
Jéžiš, teď teprve koukám na ten postmodernismus... předtím jsem si toho ňák nevšimla, jsem myslela, že se bude chlastat... a vy jste to pojali intelektuálně... Brejle, černý roláky, dýmky... listování filozofickejma tlustospisama... poslech experimentální hudby... transcendentální meditace... holotropní dejchání... tak tahle to teda je... no nevím, děcka, abych vám to tam nekazila...
.....a co je to ten postmodernismus? To je když se dernis musí poslat poštou?
:-) ...ajo :-( zase budu zprcán, že ze všeho dělám frašku, tak nic :)
Jen jsem chtěl říct, že jestli se mi podaří ukecat Regise, tak bychme možná
přiěli
PetrViP: Budeme-li ve stavu ti otevřít, můžeš přijít i později, ale přijdeš o hodně. :)
Přespání přímo na místě nezajišťuji, ale určitě se najde pár jiných zdrojů.
A co je to postmodernismus, to nikdo neví, v tom to vězí...
OK:o)) já počítám už budu taky ve veselém stavu (jen trochu z kotle propocen:o))
Jááááááá... sakra, jedu se opít do Brna ;-))) škoda
Přeci jen jsem na něco zapomněl, a to na to nejdůležitější: Salon se otevírá v Praze 10 na nám. Svatopluka Čecha, číslo orientační 74. Zastávka MHD se jmenuje Čechovo náměstí a staví tam tramvaje č. 22, 23 a 4 - pozor, pouze v jednom směru. Pod Čechovým náměstím (Koh-i-noor) staví dále tramvaje 6, 7 a 24. Dům č. 74 je přímo na rohu u tramvajové zastávky, mezi butikem a tiskem na počkání.
Zvoňte na zvonek označený jménem Olmer (to jsem já) a následně vás čeká výstup do třetího patra...
Pokusím se přijít. Výstup do třetího patra... hm, lana a cepíny budou k dispozici na místě, nebo si máme přinést vlastní?
Umělci si musí přinést vlastní, dívkám nabízím své vlastní nářadíčko...
Chlapče, já už se dokážu rozplakat jen sama nad sebou...:))))
Dobre... tak to s tebou proste slehne!
předpokládám že to budete táhnout do rána... nevadí tedy, když přijdu extrapozdě zhruba o jedenácté až dvanácté hodině? (koncertík na Deltě...)
dá se nějak přespat?
( žebysme se, brácho, wožrali tam..? :-)
Joooooo mám nápad zollina má denni do 18 h takze kdyz se pripoji k opozdilým HOSTUM, muze být, v salůůůnu možná i včas....
Jejda jsem se do teho zamotala, no možná přijdu posedět.
pokud se nebudu muset ucastnit te debaty, tak snad jo... :)
Javert: Umělci si přinesou vlastní, dívkám půjčíš nádobíčko, a my cvoci budeme šplhat po okapu...:(