Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzdálenosti jsou jen pro odvážné
Autor
chci_slyšet_tvoje_ticho
cestuju vlakem
v hlavě se mi honí erotické scény
s muži
přes uličku
/před okousanými nehty dávám přednost hnědým obroučkám/
pocity sou zvláštní věc
krásko
nejela sem za tebou, ale od tebe
- divný lidský pohledy
se rozpouštěly v mojí půlce dioptrie
bylo nemocné léto
jestli se mnou zůstaneš,
já tě v sobě schovám
každá tvoje vina bude můj neúspěch
ráda ti šeptám a nerada poslouchám
víš
pořád k tobě natahuju ruce
28 názorů
Jednoduše svá
15. 06. 2013Láska je základ... ona zvláštně křehká podstata, na které se nezbortí ani vzdušné zámky... Láska je někdo, s kým chci zestárnout, to řekl Remarque a já jej za to tolik zbožnuji.Ne, má milá, která je tu potichu. Manžela nemám, ale přijde, vím to. Tak nějak to tu vnímám tím svým 6. smyslem a cítím, že jsme se oba potřebovali změnit, abychom do sebe zítra v davu narazili...
Krásné sny
chci_slyšet_tvoje_ticho
15. 06. 2013Dekuju za krasnou kritiku. Jsem rada, ze se ti u me libi. Mne se zase libi, ze mas manzela. Laska je krasna vec.
Jednoduše svá
15. 06. 2013Ráda si k Tobě budu chodit číst i nadále, jak píšu, nacházím v Tobě kus mne samotné. Mé pocity, když na ulici v každém, mé duši přitažlivém muži, vídám svého manžela... a vymýšlím si příběhy, které pak vkládám do básní, protože vím, že pro tento okamžik nic víc nemá větší smysl...
Máš zvláštní dar "vyplácat" zde myšlenky, tak, jak Ti zrovna přijdou pod pero a ... světe div se, ono to tak krásně plyne, žádné vzletné verše, ne, život sám. Děkuji Ti, js ičást mé mozaiky, cítím to...