Po letech: obmyšlený soudruhopán zemřel rok po napsání této říkánky. Ač jsem měl výhrady k jeho politické cestě, bylo mi to líto, protože na druhou stranu byl výborný umělecký fotograf (a neměl ty politické eskapády zapotřebí)...
Je fajn, že jsi optimista Jerry. Přála bych svým dětem a vnukům, aby žili v lepší situaci, ale tak nějak moc nevěřím ve vývoj lidstva k lepšímu. Ale souhlasím, důležité je, co je teď a tady. Mettá.
Sašo : Bude to jiný, ale bude to trvat ještě nejméně dvě generace, než se to zjevně zlepší. Minulé století bylo skutečně hnusné, ale ono to může být jedno : člověk žije v té době, kdy se narodil a nikoli v té, v níž by byl chtěl žít....
pořád aktuální téma, našli by se asi i další jména, ke kterým se to hodí.* Ale upřímně? Myslíš si Jerry, že to bylo někdy jiný a že to bude jiný? V tomto mě zmáhá pesimismus. :-)
...to máš pravdu,ty máš a já nevím,jestli budu mít
...jsi na tom lépe :)
Nejsem závistivej... ono to přijde nakonec nastejno
Japný - Já si něco z pětačtyřicátého pamatuji, dokoncei střípky dřívější, ale souvislou vzpomínku taky nemám... děkan
...čtyřicátýpátý nepamatuju,pak už pomalu jo :) *
však o tom natočil Hřebejk své Musíme si pomáhat...
nemám vřed, ještě to tak... ale jako obraz to obstojí
oldjerry máš ho rád přesně tak jak on tvůj vřed...
reinko - ten odkaz jsem si přečetl, je to užitečný článek, jen si myslím, že ho lidi zase až tak moc nečtou - škoda. Já ho mám rád jak žaludeční vřed.
jejda - děkan vildo
avox - jo - už to tady proběhlo a je tu i proč...
mám pocit, že už jsem ji četla, ale dílko pořád aktuální... prý se jim říká "političtí turisté", mají teď víc možností, kam se vrtnout :-)) */
Bylo to napsané na jaře 1990, když jsem zjistil, že chlap*, který mne nabonzoval komančům je v "revoluční radě".
Dianě : ano, bylo to tu, teď mne napadlo to dát opět, protože ten hajzl* má 80 a ten druhej 70 za pár dní...
Všem vám děkuju, že jste mne neseprali do kebule.
Perfektní!!
Díky, že se takové věci připomínají...*
to je o takové té typicky české nátuře... hihi, pobavils! *t
Patrně znovu získalo na aktuálnosti.
Tihle prekabátníci bezpáteřní budou mít zřejmě navrch v každém režimu.
Nebála bych se napsat "geniální" :-)). Ale já si toto dílo dobře pamatuji! To už tady bylo, už jsem tomu tip dala. Dávám znovu, nemá chybu. Jen nerozumím, proč jsi je vymazal a zas sem dal.
ja uz nevim, co mam porad psat do kritik - stridam u Tebe bud "parada", pak "nadhera" a jeste mam v zasobe "genialni". Tak neco z toho :-)
u nás hrmí pořád... u vás né? :o))))))))))))
není to o něm? :o))))))))
http://jelinek.blog.respekt.cz/c/49669/David-Rath-fakta-se-kterymi-se-prilis-nechlubi.html
no jasně... kam vítr, tam plášť :o))))))))))))))