Já si dám kávu s kapkou nikotýnu. Je to aspoň
dobrý na žaludeční vředy.l
Jé, něco super od moorgana. To jsem dneska potřebovala. pěkné to máš, starý brachu. T.
:-)
Moorgaanek sa zase vyžíval...ešte že máme politikov a ich prešlapy, politické nedúhy...lebo inak by nebolo ani Moorgaanka....lebo politická satira, resp. politická poézia mu ide vynikajúco...Priamo a presne dokážeš humornou formou trafiť do čierného...Jedným slovom: BRAVO!
znáš přece to o božích mlýnech :o))))))
Reinko - neni to pozde?.-)))
dostavila jsem se k tobě pozdě, ale přece :o)))))) Teď už jsme zas kousek dál... Snad Paroubka (a taky Ratha) do jara klepne pepka :O))))))
oni nám to osladí... trpké :-(
Co těm nestoudníkům projde, a přece asi vyhrají volby (premiér se na funkci zjevně vybodne, jak věští Aleš)), je hrůzostrašnou vizitkou nás, rovnostářských dětí bratra Žižky. "Každý národ má vládu, jakou si zaslouží", jak řekl M. Kocáb už v létě 1989.
Hrozné ovšem je, jak nevzdělatelní a idiotsky blbí socani jsou. Přece, bez potřeby právních analýz, bylo hned po nálezu Ústavního soudu jasné, že se folklór spáchaný při jednání před ním může opakovat.
Což vyčuránkům, a hádejme, kdo by s ním odmítl případnou nabídku ke spolupráci, umožňuje bohorovnost a kotrmelce bez uzardění.
Fakt se bojím....
Tangens- betl je hra kdy v mariasi, kdy nesmis ziskat štich:-))
ŠTĚPA-dik za lesk i záblesk:-))
ostatni - dikes za zataveni, znate me!- jak je nekde nejaka mela, hned to spusti neumětela.-))
každý král míval svého šaška... my jich máme plný parlament, takže se máme, víc než královsky :-)) */
Mne už nepřekvapí nic. Výstižně napsáno - a ještě málo silné ***
a stejně je budu volit, vole
Krásná aktualitka! To je prima, že Tě to tak rozohnilo! A tohle dílko je toho následkem!
Tohle je moc hezké dvojverší:
.........místo sladka v šálku kávy
divná pachuť betla s právy......
O politice není "výhodné" ztrácet iluze a kašlat tak na ni! To by se mohlo i obrátit proti nám samým! Jistě, může nám z toho jít často "hlava kolem" či být nám nazvracení, ale tak trochu si za to můžeme my sami! I naši politici, jejichž "moc" je stále zatím ještě odvozena z voleb, jsou jen odrazem "lesku" či "nelesku" naší společnosti.
J.Š.
Hrát betla = hrát jednu z variaci karetní hry mariáš
JUJ to je milý , moji milí
dikes, jdu si dat kavčo s kostkou cukru
cukrůůů, cukrůůůů :-))
..ideál vůči politice jsem už dávno ztratila..
co říci... :-(((
Ano, ano. Kašpárek se Šmidrou jsou proti nim tragédi.
Pěkně jsi to nakladl.
hořký humor, hořký.... **
kam se hrabe K.H.Borovský :o)
jen se tomu směju, dalo se to čekat :o)
ale třeba Fischer odejde, protože mu neprojde rozpočet a bude vládnout Paroubek :o)
to by byla teprv legrace...