Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO čem není nutno pochybovat?
22. 09. 2009
2
143
3201
Autor
Ezechian
Řekněte, o čem na tomto světě není nutno pochybovat?
143 názorů
A.S.Puškin
26. 10. 2009John Dragonfly
05. 10. 2009Kristova_noha
02. 10. 2009Armin Tamzarrian
29. 09. 2009
respektive to stále pokračuje. mně se dneska stálo o postiženým klukovi. řídil lokomotivu. druhej postiženej kluk mu přikládal do kotle uhlí, aby to jelo. koleje byly hozený do kruhu. to kluci nevěděli.
jak můžeme vědět že začíná? dneska se mi zdálo, že mi zmizely všechny úterní kritiky z roku 2003. kde to skončí?
Já nevím. Nedá se někde na Písmáku objednat písemné vyúčtování smazaných kritik?
Pišta_Hufnágl
29. 09. 2009
to John Dragonfly
Pochybuji, že se slovo pochibuji píše s měkkým i :D
(A to Ti říkám jako dyslektik! :D Ovšem nic Ti nevyčítám, jedině opravdový dyslektik (jako jsem i já :) ) dokáže napsat v českém slově měkké I po CH nebo tvrdé Y po Ř :D)
Ale pro jistotu: H,CH,K,R,D,T,N!!!!! :D
O tom, že skupina "No doubt", další podobně skvělý hit, jako bylo "Don't speak", už asi nesloží? :D
O tom, že skupina "No doubt", další podobně skvělý hit, jako bylo "Don't speak", už asi nesloží? :D
Armin Tamzarrian
25. 09. 2009Armin Tamzarrian
25. 09. 2009Pišta_Hufnágl
25. 09. 2009Pišta_Hufnágl
25. 09. 2009John Dragonfly
25. 09. 2009John Dragonfly
25. 09. 2009Pišta_Hufnágl
24. 09. 2009Kristova_noha
24. 09. 2009
Původně jsem to chtěl zachovat v tajnosti, ale nyní vidím, že musím veřejnost seznámit s holou pravdou. Ten pražák, co má 100 metrů do hospody, ale jezdí tam tramvají, přičemž ujde metrů 200, je Pišta_Hufnágl.
A takovýhle člověk se zde opovažuje moralizovat, kázat o Derou a osočovat někoho ze zkázy serveru.
Navíc chce topit avíza! Je to vrah!!!
Pišta_Hufnágl
24. 09. 2009Kristova_noha
24. 09. 2009Pišta_Hufnágl
24. 09. 2009
Smazal jsem odsud několik vulgárních příspěvků Pišty_Hufnágla. Hnusným způsobem napadal ostatní uživatele tohoto serveru, šířil o nich pomluvy, vyhrožoval násilím, šířil nenávist vůči nepražákům a má zcela mylnou představu o Dubito, ergo cogito, ergo sum. Nechal jsem tu jen ten jediný, aby bylo zřejmo, co je to za člověka.
Pišta_Hufnágl
24. 09. 2009
a jéje, papouchovi se zase zdálo o pražském metru... hned ráno se musel třikrát projet po eskalátoru ve Vaňkovce, aby se uklidnil :)))
nevím, sám to neumím, zkus se zeptat někoho v metru ...
... znal jsem jednoho pražáka, který jezdil tramvají jedenáctkou do hospody, a to tak, že vyšel z domu, šel 100 metrů proti směru na zastávku, tam čekal 20 minut na tramvaj, která byla přecpaná tak, že se do ní nedostal, naštěstí hned za ní jely dvě další, takže do té třetí se vešel, lokty si vybojoval uprostřed vozu místo k sezení, pak jel 10 minut přískokem 300 metrů jednu zastávku, opět se probojoval ven a šel 100 metrů opět proti směru do hospody, kde vydržel první čtyři piva nadávat na pražskou hromadnou dopravu...
... to je tak vše zásadní, co jsem chtěl vyjádřiti k problému Dubito, ergo cogito, ergo sum.
:-))
Furt je tu úroveň vystupování lepší, než v pražském metru. Tam se při vystupování derou nejvíc ti, co jsou nejvíc vzadu, ti, co stojí u dveří neuhnou a neuhnou a tváří se tlustě, nastupující jsou přesvědčeni, že se musí nacpat dovnitř dřív, než vystupující ven, do toho řve tlampač Ukončete výstup a nástup, matky s dětmi padají do kolejiště, dispečerka ječí Co mi lezete za tu čáru, babo jedna!, ze stropu kape krev, sprejeři malují policajtům na záda hipísácké znaky, voda stoupá do výše vstupního schodiště, Krokodýl Dundee se ohání mačetou, tunelem z krypty kostela Karla Boromejského (dnes Cyrila a Metoděje) se prokopal parašutista s Bin Ladinem v patách, všude je slyšet střelba, smrad síry pekelné se šíří všemi směry...
Fakt, úroveň vystupování tu není moc vysoká.
:-)
Nicollette
24. 09. 2009Armin Tamzarrian
24. 09. 2009
Ale neboj, Armine, to uběhne jako voda.
Už jenom patnáct let, deset dnů, dvacet jedna hodin, čtyřicet sedm minut a padesát jedna vteřin
Pišta_Hufnágl
23. 09. 2009Armin Tamzarrian
23. 09. 2009Pišta_Hufnágl
23. 09. 2009
nepochybuju o tom, že s písmáčkem to jde poslední dobou z kopce. nějaké dřevomorky ho napadly a rozežíraj zevnitř
experimentátor
23. 09. 2009
Wiski - promiň, ale mně osobně to přijde jako klasický postoj člověka, kterého přijali na nějakou humanitní školu a on odchází zcela pohlcen z první přednášky o filozofii. Na to, co tu před nás položil, stačí obyčejný selský rozum. Já bych z toho teda nějakou velkou filozofii nedělal. To mi přijde trochu jako snobismus.
Duši.. ano, zde šlápl, ale nesouhlasím s tím vosím hnízdem. Vosí hnízdo tak nesmrdí. .-))
Ezechiane, možná by tvoje filosofická otázka okouzlila přiopilou slečnu v parku pod hvězdami.
Tady si šlápl do vosího hnízda ... :-)
Hehe dobrej výpis her. Taky jsem některý prosmažil.
Jinak souhlasím s Chroustem. Je to trochu jako hádanky typu - jaký je rozdím mezi hitlerem a šestou smaženkou zleva v pochybném bufetu u D1 :-)
Není nutno pochybovat o ničem, naopak, věřme všemu. Pochybování je jen zábava na dlouhé zimní večery, která k ničemu podstatnému nevede. Je to jako hrát videohru na Didaktiku Gama v roce 1989. Dnes se ohlédnete a řeknete si: Sakra co jsem to jen v tom revolučním roce dělal? Už vím, seděl jsem do tří každý večer před barevnou televizí Selena a smažil:
R-type
Manic miner
Myth
Nether earth
Saboteur
Exolon
Elite
Laser squad
Renegade 2
Bomb Jack
Renegade
Commando
Bruce Lee
Dizzy 5
Starquake
Tetris 2
Saboteur 2
ATV (all terain vehicle)
Last ninja 2
Robocop
Green beret
Knight Lore
Jetpac
Tomahawk
Cyclone
Dizzy 3
Great Escape, The
Highway Encounter
Jet set Willy
Robin of the wood
Sentinel
Lemmings
Lords of chaos
Sabre wulf
Silkworm
Dizzy 2
Dizzy 4
Exploding fist
Dan Dare 3
Sir Fred
Dizzy 6
Kenny Dalglish Soccer Manager
KoKotoni Wilf
Cybernoid 2
Quazatron
Underwurdle
Action force II
Antiriad
Fred
Boulder Dash
A co z toho dneska mám?
Nicollette
22. 09. 2009Nicollette
22. 09. 2009
já jsem přece psal, papouchu, že seš nejlepší admin a pišta nejlepší kritik. neví, co ti na to vadí. nic sprostýho to přece není.
Sakra - teď to vypadá jako moje blitina ... ale ne, to je citace úryvků z klávesnice nasraného autora DNH č. 8790 (číselná řada Papouchova s odpuštěním použita pro velkou vypovídací schopnost)
se Vám všem z hloubi své duše omlouvám
Descartes by z Vás blil.
Co chcete víc?
Diskuse na Písmáku má být buď věcná nebo legrační. Tato zatím nenaplňuje ani jeden požadavek.
Upozorňuji, že můj zásadní názor, "kdy má vůbec smysl pochybivat, k čemu je to dobré" ušel, jako všechny geniální myšlenky pozornosti.
Pišta_Hufnágl
22. 09. 2009Pišta_Hufnágl
22. 09. 2009
Jenom toho víc zažili, milý ezechiane, tudíž je jenom těžko může něco překvapit
Asi takto. Jediné. čehož jsem žádal, bylo poznat názory druhých na mou tezi a s ní související otázku, nic víc, nic míň. Přijde li vám to blbé, magorovité, mimoňovité, nesmyslné, nerozumné atd, chodit a přispívat vůbec nemusíte. Možná, že jsem vskutku ten inteligentně se tvářící magor, ale co jste potom vy, když sem přijdete, navezete kolečko hnoje a se vší pompou odejdete s pocitem, že jste zase jednou nějakýmu dementovi(kterýho stejně ani neznáte) ukázali, že vy jste ti kingové? A že toto není a ani na servru nejsou dobrý diskuze? Co si proboha o sobě myslíte, že toto soudíte? Nepříjdete si jako nadlidi, náhodou? S lidmi, kteří mají o tuto ,,věc" zájem, si velmi rád popovídám, ale s těmi, kteří na to kašlou, nikoli.
Klidně si tuto diskuzi smažte, pokud to ukojí váš pocit onoho božího hodnotitele dobrých diskuzí a těch, které za nic nestojí.
Nenapsal jsem, že jsi mimoň. Napsal jsem, že toto je mimoňovitá rádobydiskuse. Aspoň čti pořádně :-P
Pišta_Hufnágl
22. 09. 2009
Pochop, že někdo třeba nechce smolit esej aby vyvrátil něco, co je totální blbost už od začátku.
Podle toho, jak jsi formuloval svou otázku pochybuji, že jsi pana D. vůbec pochopil.
Jo a nauč se posílat avíza.
To experimentátor: Ano, tohle jsem chtěl :-) Tedy, že Tvůj názor je podpořen argumenty!
To VT Marvin: Možná, že se nesnažim bouřit emoce..možná, že se snažim ptát se na názory...
To papouch: Toho debila ze sebe děláš akorát tak ty. Takže, když nezpívám tvou písničku, nejsem free, cool, in, že se snažim jít trochu jinym směrem, že se ptám na první pohled jasné věci, že ti nejsem po chuti, znamená, že jsem mimoň? Ano, jsem. A nestydím se za to.
To StvN: Pokud mi to dokáží, budou používat argumenty, budu tomu jedině rád.
ale klidně o tom pochybovat můžem.P pochybovat se dá o všem
o tom se dá taky pochybovat.P
Možná se ti tu někdo snažil ukázat, že tvá dedukce pochybování=bytí => nepochybování=nebytí je chybná, co myslíš?
aha... čili jen další Pan Moudrý, který sem plácne nějakou blbost jen proto, aby nám mohl ukázat, jací jsme všichni debilové a jak on nás převyšuje... :-))
Přitom vůbec nepochopil, že si z něho a z jeho zde naprosto mimoňovité rádobydiskuse tropíme šašky .-)
Simtě, Ezechian, smaž to, fakt to sem nepatří.
experimentátor
22. 09. 2009
V tom případě se Vám všem z hloubi své duše omlouvám, že jsem si dovolil rozvinout filosofickou diskuzi, čímž jsem způsobil maření Vašeho předrahého času. A to vše díky tomu, že jsem věřil v existenci rozumu na tomto serveru. Ráčejte tedy prominout hloupému, ó slovutní. Doufám, že již budete svoji pozornost věnovat důležitějším tématům a příspěvkům, tedy produktům lidských myšlenek, kterým jsou víceméně tyto stránky zasvěceny. Jak je z Vašeho jednání evidentní, má otázka pravděpodobně se mezi ony myšlenky zařadit nedá.
Těm, kteří se snažili mi odpovědět, děkuji. Vážím si toho.
Těm, kteří opovrhují, vzkazuji toto: Descartes by z Vás blil.
experimentátor
22. 09. 2009
narvahu, mažu ti (a nejen tobě) všechny sprosťárny, když se do někoho bezdůvodně navážíš, urážky a podobné prasárny, které jsi opět začal vyvádět a budu je mazat tak dlouho, dokud se neuklidníš a nezačneš se chovat slušně, jako naprostá většina uživatelů tohoto serveru
aleš-novák
22. 09. 2009
Děkuji za reakce, nicméně, žádná z Vašich odpovědí nezahrnuje podpůrné argumenty pro Vaše tvrzení, tedy, o Vašich odpovědích se dá (s úspěchem) pochybovat. :-))
Můžeme se také ptát, kdy pochybovat? Když nemám nic lepčího na práci? Nebo slovy mikroekonomické teorie, když mezní užitek další jednotky pochybování je větší než mezní užitek jiné činnosti.
O tom, co chroust řekne. Co věta, to axiom, který nemá nejmenší smysl snažit se dokazovat. :)
Kamil Sikora
22. 09. 2009
Napřed bych kladl dvě jednodušší otázky:
1.zda je neb není nutno
2.zda má myšlení vždy vyúsťovat v řečené