Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepozdní návštěva
30. 09. 2009
25
41
3581
Autor
avox
Měla jsem na dvorku
chvíli před půlnocí
pozdního návštěvníka.
Jako pomocník
byl jak se říká
jen na dvě věci
však jako host
byl pro radost.
Dala jsem na talíř
trochu mléka
sotva dvě deci
rochnil se vtom
tam i pozpátku
- že prý nepije
potom mi krátce
řekl adié
a šel prozkoumat
zahrádku.
Možná až pozná
že dobře tu je
někde v koutečku
přezimuje?
41 názorů
Kdyz jsem prisel domu s ucesem typu jezka, tak to tatínek za moc senzacní nepovazoval. Tento zástrih nejak nepatril k jeho zamilovaným. Ale zkusil jsem to jenom jednou, jinak vládla na hlave pesinka.
taky jej mám... v krabici se sbírkou hlavolamů... knížku už jsem postoupila další generaci :-)
kluk jsem býval na předměstí
na ježky jsem neměl štěstí
jednoho však znal jsem přeci,
to byl přece ježek v kleci
***
Kiwagamo´ag: Nebyl opilý, nepotřeboval záchytku :-))
jejdavilda: kde vzít hrocha? ba ani hrošíků tady moc nepobíhá... :-)))
jejdavilda
02. 10. 2009Kiwagamo´ag
01. 10. 2009
no... říkánka je reportáž ze dvorku, foceno s bleskem skutečně chvilku před půlnocí... :-))
klidně mu hromádku listí na zahrádce nechám, jen se nemohu zbavit dojmu, že se zabydlel v garáži. Pro jistotu jsem vydala příslušné varování... :-))
veverku ještě nemáme, pro lísku už nemám místo :-(
No jestli máš v koutku na zahrádce hromadu listí, tak tam možná přezimuje rád :-)
Nás navštěvuje veverka.
Obchází pohrdavě misky,
černá je, mrška, nevelká
a očesala lísky...****
taky k nám sem tam nějací zavítají a pobudou, letos u nás nějaký čas nocovali pod jednou thují spolu dva - jaký byl mezi nimi vztah jsme blíže nezkoumali, nechtěli jsme být indiskrétní :-)
To by mohlo být v kategorii "pro děti i pro dospělé" - kdyby taková byla. Ježeček je roztomilá, slova pohladí,
Marek
Žádnou péči nežádal, obešel kameniště a nemít zavřené vchodové dveře, nejspíš by vešel dovnitř. Pak velmi bedlivě zkoumal protější stranu dvora... možná nakonec nešel na zahradu, ale do garáže, tam otevřeno bylo. :-)
Jé, ten je pro radost. A pro inspiraci. Snad dobře přečká zimu. Jak jsou někteří tvorečkové líbezní v našich domácnostech a zahrádkách i když jen dřepí, čučí, zdobí. Ale té péče o ně...
t*
aleš-novák
30. 09. 2009
ještě jeden, speciálně pro aleše, bez parohů...
nehladila jsem jej, nevím, jestli má blechy, ale pózoval ochotně, mám těch snímečků víc...
přišel až po sklizni, takže letos už je nanic, plže jsem musela likvidovat sama, snad se tu zabydlí a bude užitečný příští rok :-))
Arnika Plazivá
30. 09. 2009Květoň Zahájský
30. 09. 2009mořský koník
30. 09. 2009aleš-novák
30. 09. 2009
Za tohle by jsi určitě dostala extra tip od mé ženy. Ta ale není písmačka, spíše mluvička. *
haloooo, všichni, už se vám chce představit :-)
a zvláštní poděkování mé trpělivé, milé paní učitelce :-))
mám smůlu, ke mně to ježka neláká-
všude kam přijdu, jsou stopy slimáka :o)
img src<= http://cz.fotoalbum.eu/images1/200807/47599/108851/00000025.jpg>