Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedalší café Práh, Brno
01. 10. 2009
1
65
2521
Autor
martinez
.
pozor pozor!!!
toto je předběžné hlásání o budoucích autorských čteních
v sobotu 24.10. a také 21.11. cca od 17 hod
(upřesnění času i programu přijde cca týden před každým čtením)
publikum se může avízovat tu v kritikách, zájemci o aktivní účast pište do zpráv
děkuji a těším se
.
z posledního čtení:
v akci nepísmácké duo Honza Hlucháň a Radek Gerla z Valmezu
první zleva Tajemná ctitelka, první zprava Santi€
v akci domin.go, první zprava Bluedragon
dlouhé černé vlasy uprostřed woman, zbytek většinou mimopísmáci
případně nevím... :o)
.
65 názorů
ok - tak to vypada, ze prijedu & aj budu cist. preci jen uz je to nejaka doba a pisou mi lidi z brna a mi se samotnymu nechce delat tam nejakou akci, takze tam neco malo prectu, at jsou vsichni ok.. :-) a dekuju za prostor ;-)
udeš bylo budeš... ale ty ses nenechal zmást :o)
a ondru sem neviděla děsně dlouho, doufám že přes veškerý pochybnosti dorazíte :o)
to ja myslel o tom vylete a picce s ondrejem - o Tvoji akci bych se pochybovat neodvazil, to se neboj!! ;-)
jak možeš pochybovat o celý akci?! mojí akci! si pochybuj o sobě a o svý účasti! :o)
dyž udeš (na akci) a přečteš, bude to fajn, tož pak dej vědět :o)
no nevim - ja ted o cely akci trochu pochybuju. je to jeste daleko, tak uvidime.. kdyby sis to prala, tak ti tam par veci prestu, ale - jak rikam - je to jeste pekne daleko, tak uvidime, jak to bude.
Tajemná ctitelka
06. 10. 2009Pišta_Hufnágl
02. 10. 2009Armin Tamzarrian
02. 10. 2009Armin Tamzarrian
02. 10. 2009
nevím kde přesně máš svůj republikový konec... ale byli tu lidi až z dalekýho Slovenska... nebo z Karlových varů, Plzně, z Ostravy nebo Dvora Králové... no ale ti dojet chtěli :o)
Armin Tamzarrian
02. 10. 2009
pobočníku snaž se, snaž :o)
Armine, naopak, akce se koná aj bez lidí - šak to pořádám jen kvůli sobě :o)
Armin Tamzarrian
02. 10. 2009
Eurálie milá, já myslela samý pěkný holky... jen mne ne - o kucííích sem nepsala nic! :oD
Honzíku, a ty bys vydržel nečíst a neobdržet potlesk? ;o)
Ondrášku, o to mi právě šlo - díky :o)
Víťo, a já zas nic nevím! :o(
jacíkoli... někdo psavý, někdo hravý či zpěvavý...
jt a co ty? někdy zas? :o)
zvon je velký psycholog - takže určitě by měl co říct... a ostatní - jací?
aj slib je něco... a co tvůj kolega Zvonek? případně jiní? zas po delší době... :o)
děkuju za pochvalu... nebo to nebylo na kvalitu příspěvku?! :o)
takže dorazíš/te a něco aj předvedeš, Ondrášku? :o)
Prosecký - fotek písmáckých obličejů sou po Písmáku hromady - a fotky mám jen takový jaký se ke mně dostanou, já nefotím - a kdo se chce prezentovat extra, má možnost na svý autorský stránce - dyž se prohrabeš třeba mojí sbírkou "srážecí", najdeš srazy kerý už byly a v kritikách bývají odkazy na fotky
stejně tak se daj fotky najít u nicku romale - sbírka "cestopis", nějaký sou u jt-ho, pak samozřejmě papouch fotívá dyž se účastí... je třeba mít trpělivost a kliku při hledání :o)
a du přidat popisky sem teda :o)
aleš-novák
01. 10. 2009
Martinez, kdo je kdo?
Předpokládám, že ty dlouhé ohnivé vlasy první fotka vpravo dole jsi ty?
Kdo je ten pohledný muž druhá fotka vpravo dole?
Kdo ta dívka vlevo dole na fotce třetí?
Nemůžete pro nás ostatní, odlehlé písmáky vyrobit nějakou fotografii, kde bychom vám viděli do obličeje (ksichtu)?