Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZa rohem světa
27. 10. 2009
15
29
2936
Autor
ponedělí
kapalným městem
dlaní a potají
posunuju velryby tramvají
. . .
všechny mé školní lásky
otěhotněly
za oknem Prahy
trvá(m) ponedělí
dlaní a potají
posunuju velryby tramvají
úzko mi je
z polknutých Jonášů
z polknutých Jonášů
jejich značkových rubášů
jejich černobílých sítí
z nezbytí
jejich černobílých sítí
z nezbytí
. . .
všechny mé školní lásky
otěhotněly
za oknem Prahy
trvá(m) ponedělí
29 názorů
z_osminy_větrová
31. 10. 2009vindal drámo
29. 10. 2009
beru tě za slovo. poslední čtyři řádky byly první. probudil jsem se a mobil mi to (těhotnost) oznámil. jeden má pak divné ráno (drámo). lásky pásky.
vindal drámo
29. 10. 2009
vindal: esli se tvůj tip jen takhle buzérem šrekou neodrazil od mého, co jsem ti dal, tak si ho moc považuju. díky v každym případku.
vindal drámo
29. 10. 2009
ferry: tramvaje jako vorvani/velryby jsou má utkvělá představa. z okna vidím Prahu jako na dlani a tramvají dlouhé koleje. pak stačí jen urobit textovou fotku. dík.
Jó, takhle je to... (po třicátém přečtení).
Já myslela, že faktické velryby jsou posunovány vnútrami jediné jedinečné tramvaje, až náhle mžik a vidím jasně, jak tramvaje jsou vlastně kytovci (kým čím)postrkovanými dlaněmi Velkého, jenž přichází po neděli mezi prosťáčky a umožňuje jejich tramwayím hladký skluz. No pokračujte, studente, pokračujte, takhle to dotáhnete i na Goetheho institut...
t*
Koho mám doporučit, když na to všichni pomazaní serou ? :-)
Jedině baronku, bude-li chtít. Ale je tu málo