Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKosmetické dilema
05. 11. 2009
19
54
2381
Autor
nahá12
Jdu spát nad ránem
a nevím, zda použít
denní či noční krém.
54 názorů
To jsem takhle přišel nad ránem a nevěděl jsem, jestli si toho lahváče dát "na dobrou noc", nebo už jako vyprošťováka...
aleš-novák
06. 11. 2009
Aleši, kdyby jen ebonitu. Vyčítal mi, že jsem písemnou práci zakončil citací z Otčenáše. Bohužel se tento můj skutek nedá započítat jako protikomunistický odboj.
aleš-novák
06. 11. 2009
Svatá pravda, Metto!
Dá se uplatnit i v lidských vztazích. Čím hloupější je jeden z partnerů, tím méně konfliktů.
Aleši! Matně se pamatuji, že ebonit byl poměrně tuhý materiál. Neměl jsem s učitelem fyziky na gymnáziu dobré vztahy, protože jsem mu v roce 1979 vytýkal, že není věřící.
Prosecký:
Vášeň pro stroje
dusí rozbroje.
Ten mi nikdy nezakáže
odložit ho do garáže.
aleš-novák
06. 11. 2009
Metto, dozvěděl jsem se od tebe o nové úchylce. Dosud jsem slyšel jenom o zoo-, nekro- nebo pedofilii. Tvoje příhoda s bagrem spadá asi pod machinofilii. Bylo by zajímavé dozvědět se, jaké různé stroje jsou k tomuto účelu použitelné. osobně tvoji odvahu obdivuji.
Nastrkal jsem Viagru
tajně v noci do bagru.
Rozvášněné rypadlo
stále ještě nezvadlo.
aleš-novák
06. 11. 2009
Prosecký: naprosto souhlasím, ale co Ti brání v tom, dělat reklamu na viagru nebo přípravkům na klouby teď hned? Zaveršuj, já se ráda pobavím :-)
Zkontroluju to večer, teď musím utíkat na autobus do Prahy.
Nahá12! Neprodávám žádnou kosmetiku, prodávám dojem a šarm a vzdělání. Myslím si ale, že nastal čas, aby i do Písmáku vstoupila komerce. Za každou citaci výrobku by nám měli výrobci platit. měli by sem umístit svoje reklamy a o nás se přetahovat jako o hvězdy. Přejmenování na Gambrinus-Písmák nebo Volkswagen-Písmák by mi vůbec nevadilo.
Je to hodně romantických žen, tj. Chanel, Dolce Gabanna nebo Louis Vuitton tady mají široké pole půsbnosti. My zase, postarší muži, bvychom mohli dělat reklamu viagře nebo přípravkům na klouby.
Prosecký, včera jsem se namazala nočním krémem Nivea Visage Vital Optimal, ale značky pravidelně střídám, změna je život, že jo....
ty prodáváš nějakou kosmetiku?
Haiku nehaiku, my exaktici, hledáme v básních racionální pointu. Čím jsi se, nahá12, nakonec namazala? Udej značku!
blboun nejapný
05. 11. 2009aleš-novák
05. 11. 2009
Jako zástupce kosmetického průmyslu ti radím: použij oba! A ještě nějaké další výrobky. Krizi překonáme jenom tehdy, když zvýšíme spotřebu statků.
aleš-novák
05. 11. 2009Arnika Plazivá
05. 11. 2009aleš-novák
05. 11. 2009
původně jsem myslela ty krémy, ale i tak možno... a sebe pak nejlépe metaxou... :-))
aleš-novák
05. 11. 2009
tvé starosti, ty chci mít
namaž oba, ať máš klid... :-))
tip pro Mettu... a medaili, že předběhla Aleše :-)))
aleš-novák
05. 11. 2009
tk to zkus cizí xicht, uvidíš líp na výsledky, pokud nebyl slizkej už předtím :-p
určitě bych ti poradil, kdybych věděl jaký je mezi nočním a denním rozdíl :) do deníčku mírně ješitné básnířky jako dělané
A ty máš lubrikační krém vyzkoušený i na obličeji? Já bych se asi trochu bála, mám citlivou pokožku....