Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKOULE u moře
18. 11. 2009
22
37
5497
Autor
Oldjerry
37 názorů
jejdavildo, Hesí - tak koho mám poslechnout ? Díky, to jste hodní. Teď už si poradím.... (:-D
Nějak se mi tam nelíbí ten "zářící pomník", ale celá báseň to skvěle přebíjí :o) ***
jejdavilda
20. 11. 2009Sebastiana
20. 11. 2009
Berte, nahá, IIEV,klarinete a BB - jsem rád, že jste se sem mrkli, hned je mi líp - musím si vás trochu rozmazlit - autor bez čtenářů je nic....
Impertinentně infantilní Empatický vůl
19. 11. 2009
Tóru dobré - už jsem se srovnal. Dík... Je fakt, že kdyby to všichni cítili stejně nebyl by ani důvod něco psát.
avox - nech to být, pokud ti to nevadí
koníčku - s dámou se nepřu, není o čem, když ti genitivy nevadí.
já je nepočítala... přečtu a zkoumám pocity, které to dílo ve mně vzbudí... z tohoto díla byly jen příjemné... :-))
mořský koník
19. 11. 2009
Kamarádi, takhle píšu a nebudu na tom nic měnit. Koho urážejí genitivy, může mi to napsat, ale opravovat je nebudu. Tak mi zobák narostl, nebudu si ho na stará kolena přebrušovat do tvaru hoboje. Nepochybuji o tom, že mne pochopíte....
Koníku máš pravdu, jsou tam.... a zůstanou tam.
Květoň Zahájský
19. 11. 2009mořský koník
19. 11. 2009blboun nejapný
18. 11. 2009
Tóru, když píšeš, tak nepiš polopravdy - je tam jeden genitív : druhý a třetí už jsou akusativy.
Vaude, ty jsi tam blíž - nakopej fotografa, který to vyblejskl pro Google Earth já to jen pravoúhle ustřihl (ve Photoshopu), upravil a přetónoval).
JWMA, Vesuvanko, avox, bl.nej., VTM,koloušku - dík za přečtení a vůbec, že jste sem brouzdli
jejdavilda
18. 11. 2009Johann Wolfgang Mária Amadovič
18. 11. 2009
asi 1/4 života jsem prožil u moře a pořád to není dost
(parádní fotka, jen by potřebovala upravit, aby neměla nakřivo horizont)