skvělý a sice pozdě, ale gratulace k výběru
líbí moc, krásně emotivní
na čas jsem tu nebyl, ale jsem potěšen z návratu*
a2a2a, děkuji! :-)
(tyčinky jsem hodila do koše...je pravdou, že se mi líbily, ale neseděly mi tam)
Čtu dnes už tvou čtvrtou báseň a musím říct, že všechny mají hodně dobrých míst a hodně málo míst slabších.
Řekl bych u této básně, a trochu to vnímám i u tvých dalších, že občas použiješ navíc zbytečnou genitivní metaforu, která navíc pak trochu působí i proti spádu, možná i rytmu, který činí pak v jednom místě trochu jednotvárný. Zde je to například verš ...po tyčinkách... Kdyby tam nebyl, nic by se na obsahu nezměnilo a báse%n by rytmicky lépe gradovala. Podobné, ale vcelku i přijatelné je to s veršem ...proužek blankytný... ale zde si ho umím přijmout.
Ovšem jinak ti neschází jakási uvolněnost ve volném verši a celkově působí přesvědčivě.
qqqq, Hagita - děkuji
Garay, puzzle jsem nesložila, je to pro mě trest, kdyby to bylo podmínkou k propuštění z vězení (složit velké puzzle), mám doživotí! :-)))
Nutíš mě k přemýšlení ... nutíš mě vzpomenout na chutě, vůně a pocity ... a jde to ... PS: a složilas to puzzle... nebo skončilo v krabici? Aby ses do něj pustila třeba napřesrok?
ruprechte, baabo - děkuji:-)
a Oldjerry, Tobě díky zvlášť za hlubší zamyšlení, vyjádření Tvého pohledu a hodnocení:-)
vše již bylo řečeno
u mé maličkosti t
Ono je to stále o tomtéž, pravda, ale to je už tak dáno, že každý píše o svých prožitcích a hledá čtenáře, který je k tomu vnímavý. Ne každému padne cokoli, každý máme své spektrum - ne lepší, ne horší - jen jiné. Někdo celé, většina jen úseky, či část. Čtu - a buď jsem osloven a dám to znát, nebo nejsem, pak překliknu na jiné dílo, na jiného autora. Málo kritik svědčí o dílu stejně, jako hodně záporných. Chytrý autor to zaregistruje a vyvodí důsledky v další tvorbě. Blbce nenapraví nic.
Tvorba Impresse mne oslovuje, přesto že je prakticky monotematická. Totéž, nebo skorototéž, však umí říci mnoha způsoby a je fakt, že je to čtivé - ne však polopatické. Takže i za tuto *
renegátka už to vyjádřila za mě... *
renegátko, dadadiku, b.n., kjkszpj2 děkuji Vám! :-)
Karlíčku i Tobě děkuji za návštěvu...
Mějte pěknou neděli!
Nomen omen.Ty umíš malovat slovy své obrazy.