Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepomník včerejších nadějí
17. 02. 2010
15
23
4548
Autor
Štírka
pomník včerejších nadějí
oplakávat lze snadněji
než sevřít dnešek
do svých dlaní
<hledět zpět
je jen alibi
pro věčné naříkání>
23 názorů
ano, je to jiný soudek, ale podobně máš procítěná temata... děkuji moc :-) a posílám upršený pozdrav
Ať chceš či nechceš,
díváš se do budoucna
starýma očima
Ať chceš či nechceš
cit, obraz, slovo
minulou duši má
Ať chceš či nechceš
nepropluješ-li
k hladině
skrz dno své minulosti
bude se v tobě o to víc
pro nedožitou lítost
bez lítosti
vracet
(taky didaktická :-))
avox... souhlasím, dívat se zpět na to co bylo... ale tohle je trošku o něčem jiném... díky za zastavení a hezké jaro... snad už zítra :-)
v pohledu zpátky může být i jistý pocit uspokojení pro ty, které toho v budoucnosti už moc nečeká... záleží na úhlu pohledu :-))
guy... a to je možná štěstí, že nevíme, neznáme,nevidíme a křišťálovou kouli zatím nevlastníme...
OK.
Doufám,že už se to nevrátí---někdy máme bobužel tendenci opakovat chyby v kruzích,asociacích a co já vím.....
držím nám palec
D.
Štěpa z Hřibska
18. 02. 2010
...taky jsm měla období,kdy jsem si to myslela a nelíbílo se mi skučení některých lidí tu.
ale víš,ono je skučení a Skučení.
Momentálně mě Tvá báseń poněkud ranila.Ale za pár chvil,to budu vidět samozřejmě jinak.
I když nechceš,vona ta minulost Tě někde dohoní....
Můžeš svírat dnešek ze všech sil) a že já to UMÍM!!!..a vona dohoní...kurva jedna...
Ta báseń by neměla bejt tak didaktická.Přesněji. dle mého soudu je příliš didaktocká.tak do školních škamen.
Jinak si Tě samozřejmě hluboce vážím.
Díky za zastavení... šáhla jsem do šuplíku - 3 roky zpátky... Vám všem : hezký večer :-)