Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe mi to líto
25. 03. 2010
21
38
2931
Autor
koloušek
Jak život utíká,
lehko se neříká,
přiznejme si to,
že všechno nebylo,
jak by se hodilo.
Je mi to líto.
Co člověk udělá,
těžko pak předělá,
všechno je rozbito.
Když druhým ublíží,
přidělá potíží,
je mu to líto?
Měli jsme hodně,
ztratili mnoho,
zkus jednat rovně
a říci znova
jen ta dvě slova:
Lituji toho.
38 názorů
Jaro, mě je líto všeho, co mohlo být a už nebude, vím, že s tím nic nenadělám, jen jsem pořád čekala, že to uzná ten, kdo má největší vinu a omluví se, ale marně. Děkuji, že mi rozumíš...
nostalgiku, marně přemýšlím, co na to napsat. Máš pravdu, ale těch dobrých věcí bylo jistě v tvém případě víc a ještě bude. Děkuji za návštěvu.
Lituji všeho, co jsem udělal špatně
a ještě více lituji toho,
co jsem neudělal vůbec
***
Alloha Hurro
27. 03. 2010
Prosecký: já si vinu přiznávám, ale jen tak na 50%. Básnička taky tak na 50%. Děkuji.
Diano a macecho: Každý dělá chyby, to je pravda, i když někdo menší a někdo větší. Těžko jde ale odpustit někomu, kdo si to nezaslouží, protože chybu neuzná a ani o to nestojí. Proč to mrzí jenom mě a jeho ne? Za chyby druhého platí i ten, kdo nic neudělal.
Ono se na konci těžko říká, že jsme si život vlastně p....li. Je to totiž z 98% vlastní vinou. za výzvu k tomuto deprimujícímu zjištění v jinak poměrně kostrbaté básni tip.
Musím přiznat, že já stále nedokážu určité věci odpustit. A je zvláštní, že toho nelituji. Očekávám, že toho budou litovat Ti, jichž se to týká. Jenomže, každý mám svoji pravdu. A to je pak těžké. Že je všechno zlé k něčemu dobré, to je fakt. Ale, těžko se na to zapomíná.
Každý, na koho se podíváš, dělá chyby, každý něčeho lituje - nejsi v tom sama! A také proto se chápeme, odpouštíme si, soucítíme a pomáháme. Všechno zlé je k něčemu dobré :-)*****
někdy tě situace donutí
lhát z milosti,
dá se tomu říkat,
že je to z blbosti?
Někdy pravda bolí tak,
že mohla by tebe i jiné
život stát.
Jak zachováš se pak?
blboun nejapný
25. 03. 2010
b.n. ničivé jsou také chyby "z blbosti". Ale kdo má nějaké svědomí, tak se aspoň omluví. Díky.