Jako bejvalej rozhodčí OP a níž :) sem se fakt pobavil. Dobrý :)))
Jooooo,Papoušku,joooooo:-)))))
P.S. A co by na to řekl hroch????
ne, lenochoda ne
nosála !
nepřekrucuj
hm :-(( zase musím vysvětlovat, že moje cancy nejsou reportáž
ale že je to VYMYŠLENÝ
.
.
:-)
Aha tak nosála, to je fuk... myslím, že chápu, že Tvé reportáže jsou bajky. Říkáš to již dostatečně dlouho. Tak už jsem to snad pochopila i já...
Ať se fotbal hraje pod psa
pod koně či prase
hlavně, když má fanda - hopsa!
na své pivko v kapse!
4b třída, videozáznam, prasátko :o)))))))))))
Když to říká papoušek :o))))), já vám jednou slyšela, jak potkal na ulici lenochoda...no fakt! Když to říká papoušek.... ;o))))
Toš..je to pěkná blbůstka..¨-))) tip
Tys byl venčit svýho čuníka na fotbáále?
To já mám babičku a ta bydlí v paneláku, který má balkón přímo na fotbalové hřiště. Tudhle jsme byli na návštěvě a synové pochopitelně na balkóně sledovali nějaký místní přebor. No Mladá Boleslav - něco...já to nesleduju ale v půlce zápasu můj syn křičí: „Do toho, zajíčku, DO TOHO!!!“ A starší: „Mami, mami honem se sem pojď podívat! Na hřišti je zajíc.“ A skutečně. Jak ten kličkoval směrem na bránu. Řeknu vám nejrychlejši a nejlepší hráč :o))))))))
P.S. a kolik to skončilo?
:))*
Wopi: 2:2 :), nekoukáš na zprávy, či co? :))
4B třída? Jedenácté místo v tabulce...? Prasátko...?
A oni pořizovali VIDEOZÁZNAM???
Papouchu!
Astalavista: samozřejmě, že KOUKAM na zprávy, ale když oni pořád jen samý "utkání Horní Bočanovice - Zátřeblice se ještě hraje, konečný výsledek sdělíme v příští relaci", jenže v příští relaci už slibují zase jiná překvápka.
:))
Wopi: příště zkus www.ctk.cz, tam bývají aktuálnější, nebo eurosport, tam si takovýhle lahůdky obvykle nenechávají ujít :)
Falka: taky mě zarazil ten videozáznam:o)))))..ale když to říká papouch.... tož mu věřím!!!!!!:o))))))))))*
A proč ne? Víte kolik záhad je v českém fotbale? Když může jeden z nejsilnějších týmů bejt ze vsi o 400 obyvatelích? :))
Někde se ty prachy prát musej, fotbal je ideální :)).
Ježiš - že všude lezu s historkama... Šla jsem kdysi se sestrou svého přítele na jeho fotbalový utkání (III.B.tř.). Světlá, tmavá, obě v sukénkách pod prdélky - nezvyklý jev, na daném hřišti. Odcházíme zavěšeny každá z jedné strany do vítězně skórovavšího levého křídla, když tu z hloučku zmijovek, montérek a nedělně dopoledních pivařů zaznělo znechuceně:
"Von je má snad habrový!!"