Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDám lásku květinám
03. 05. 2010
25
49
3840
Autor
renegátka
Já nechci vůbec nic
jen chtěla bych ti říct
že pro mý tepny věnčitý
jsou určitý věci víc.
Mám ráda dětský smích
i slunce v kalužích
a růže jen ty loupené
ne koupené na stáncích.
Tak pestrý je náš svět
jak tohle nevidět
vždyť člověk co se nediví
je šedivý na pohled.
Tu lásku kterou mám
dám radši květinám
květy můj život prozáří
ty do září budeš sám.
49 názorů
Edmund_Broyd
01. 06. 2010blboun nejapný
06. 05. 2010Dreamy Angel
04. 05. 2010
Děkuji Kiwagamo´ag, víš taková kradená kytka ta je ta nejkrásnější.Závidím tvé přitelkyni.
Kiwagamo´ag
04. 05. 2010
Děkuji Dreamy Angel, chápeš správně ten rozdíl.To že ji někdo může koupit neznamená, že ji dává z lásky.
Dreamy Angel
04. 05. 2010
Robinie, souhlasím s Tebou. Opravdu jsme k přírodě krutí a věřím, že ona nám to stonásobně vrátí!
Děkuji Robinie.
Příroda je naše matka a tak si zaslouží více respektu a ohledů.Jednou si tu větev pod sebou uřízneme a to bude škoda.
A teď všechno tak krásně kvete...!
Maceško, nevím, nevím, jestli my nejsme krutější k přírodě než ona k nám...
Možná to nevíš, nejdřív miminko jenom řve.Větříky, zoubky a rýma.Kdo se doma nikdy nepohádal, ten se pohádá.Když tohle ve zdraví a v jednotě přečkáte, můžete sklízet úsměvy přímo do nůše.Držím vám palce.
Adamova Eva
04. 05. 2010
Děkuji koloušku za návštěvu a hezká slova.Zatím neumím ,jen to zkouším .Zatím ze mě nikdo infarkt nedostal.A to je velmi pozitivní.
To se máš Evičko na co těšit, to je štěstí v přímém přenosu.Smích je to nejlepší koření života, to pak život jinak chutná.
Adamova Eva
04. 05. 2010Adamova Eva
04. 05. 2010
Dobře znám, když hlídám vnučku vždy pookřeju.Ona mě dokáže strhnout a léta se tak nějak vymažou.
Adamova Eva
04. 05. 2010
Souhlasím s tebou, je hodně věcí, pro které stojí za to žít.Děkuji Evo.
Adamova Eva
04. 05. 2010
Děkuji za návštěvu synáčku.
Teď čtu co jsem napsala a žasnu/mám jen tři dcery/
Máš pravdu, něco uvnitř mě samotné zpívá, když vidím tu krásu.Z té svěží zeleně mám i svěží myšlenky.Děkuji maceško.
Evo, to je to jediné, co mě umí potěšit, když jdu městem. Obzvláště nyní vše krásně kvete a tráva je krásně zelená, pampelišky svítí jako sluníčka. A moje oblíbené magnolie jsou v plném květu. To mi vždy spraví náladu. Příroda umí být krutá, ale je i krásná a dává nám mnoho.
pěkná, moc. Jsem sice na pohled šedivá, ale z údivu nějak pořád nevycházím, tak mne tvá písnička oslovila, že si ji zkouším brumlat :-)) */