Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVítejte v listopadu
01. 11. 2001
0
0
3078
Autor
Lasy
Moje milá podzimní písmáčata,
vítám vás v listopadu . . .
nejdepresívnějším měsíci co znám . . .
Lasy.
No jo no to uz tak bejva :o) Tady je to ale docela hezky, barevny az na ten snih :o)
Já podzim miluju a listopad.. vždyť i to jméno je krásný :o)) Tak jakýpak zatracování :o))
Tak zase vím, že nic nevím....
Ještě že mi ten lis nedopad na hlavu při mém narození, nebo...???:-)))
Listopad je špatně. Ve skutečnosti se jedná o dvě slova: lis dopad. Popisuje to těžký osud nebohých dělníků, kterým spadl lis ze stolu. Celý rok se nakláněl, sesouval a oni žili v depresích. teprve v okamžiku, kdy dopadl na zem, se jim všem ulevilo a oni s radostí uvítali nové zítřky.
miluju podzimni listopad i s jeho listim, ktere si lepim na stenu...:o)))
Jarous
Miluju listoprd
A uvědomte si, soustruzí, že v listoprdu slavíme
Vleklou Říjnovou Socialistickou Revoluci!
hehe.... vážně: Třeba loňskej listopad byl pro mne nezapomenutelnej ... mimo jiné jsem přešel Sykoruv most vrchem... :)
Lichotowitzi, Vaca, Myrindo, s tim jeste pockejte, je to az 25.11.... ;-))))
papouchu :-))
eee, listopad?
nojo, konečně normální počasí, nesnáším vedro...
Holčičko, kdybys jen věděla, jak moc listopad a celej ten depresivní podzim miluju
m. 8c)
Lisopad je ještě docela dobrej, padá barevné listí a tak je ještě na co koukat. Depresivnější je prosinec, jednak proto, že už barevné listí nepadá, pak, že je Mikuláš a vánoce. a pak leden, že už taky listí nepadá a vánoce už byly.Únor už pak docela de, protože pole sílí:-)))
Nesmysl. Neznám vhodnější plac a čas na lapání depresí, než červencovou pláž narvanou českými pupíky na bulharském písku. :-)
každej měsíc je tak depresivní, jak si ho uděláš; takže si tu depku užij, když ti to za to stojí, já mám listopad v pohodě prostě proto, že chci :-)
Litochowitz
01. 11. 2001
Jsa v přechodu od jarní únavy, přes letní ospalost, podzimní derese po zimní spánek, netroufám si takto břitce odsoudit měsíc, i když v něm proběhla komunistická revoluce.
samozřejmě, že je listopad depresivní... proč by právě on měl být výjimkou mezi ostatními měsíci???
Litochowitz
01. 11. 2001
Nesnáším zimu, mikuláše a vánoce. Listopad do ničeho takového nepatří, takže je celkem v pohodě.
Katerinka: přeji Ti všechno nejlepší... :o)))