Benji a Sebastiana - vítejte a dík!
já je zase tak moc neznám - vždyť je jich popsáno na 2000 druhů od velikosti knoflíčku d o metru - různých tříd a tvarů, z moří celého světa a já byl jen na Baltu, u Severního, Středozemního a Černého moře...
Líbí se mi Lyria Kurodai... Má nejen lirycký název :) Je krásná.
Ano - Cassis cornuta - nejméně ze stometrové hloubky - prý... Díky, dívko... :-)
Mýlka - v tvém případě by to byl pro mne platný hlas (před 20. hodinou). S Impressí jsme měli jiné divadýlko :-)
Jo škoda, ale jak říkáš, jakoby ze srandy, že:-)
Moorgy - já už slyším moře i bez lastury :-),
Jachulo - děkan, škoda, žes to nečetl o 4 hodiny dříve (:-D
impress - díky, i když tento hlas už je jen jakoby ze srandy chachacha
neni nad to mit obcas lasturu u ucha ze jo?.-))
Opravdu sem musím dát svůj hlas* Je to skvělá báseň
oprava - dík za šťouchanec :) i když jsem opravil něco jiného...
jasně, Oldjerry, až v pátek! :-)
jo, dobrý!
Hesí, Nikto, Marie, Marku a René - já o těch malých úletech vím a obětoval jsem správnost jazyka ve prospěch podpory nápadu. Sorry - mea culpa... ale jsem rád, že jste mi to jen lehýnce vyčetli a neomlátili o řípu :-)
Líbí se mi moc, vyhrál sis,
jenom k poslední sloce:
"šumí a zasnívá" x obráceně však mívá" - důraz je tu jinak, pokud si nepřizpůsobíš melodii a nevyrobíš "všakmívá" - podobně je to s "lastura" x "hlas tura", zase potřebuješ "hlastura" :-))
Ale i tak ji zatím vidím z tý série lastur za nejlepší :-))
Marek
Nelíbí se mi sice "asis", ale jinak je naprosto dokonalá. Viz Kamil :o)
Děkuji vám za slova i tipy ... všem. V abecedním pořadí...
koukám, že jsem neměl sám stejný nápad...ovšem zpracování máš lepčí, tedy
Báseň je skutečně velmi promyšlená... zde zcela výjimečné! Budu sledovat, kolik dostane výběrů, jelikož když to porovnám s děsivým počtem naprosto bezmyšlenkovitých slátanin, u kterých se to výběry jen hemží, tak jsem velice zvědav, jak si povede pro změnu promyšlená báseň s obsahem.*
no a možná právě proto se tak jmenuje... :o) *t
no kdybys mi poslal avízo a do názvu dal slovo /KOULE, bylo by to perfektní :o)
Asi jsem to zase udělal špatně, ale to neva... o nic nejde