Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOsud pastýřů
07. 06. 2010
13
21
2262
Autor
Garay
Zas tygra k ovečce přivedou
Jak hvězda na východě
vzplane její kůže
Už přes dvatisíce let
sedíme u ohňů
proti červánkům
proti tmě
proti sobě
Čekáme
Věříme
Do karaf cedíme
vlastní neřesti
21 názorů
Jasně, že jsou některé tipy i částečně ze sympatie. Sympatie člověka přiměje si udělat lepší naladění a spíš pak ocení dílo, dílečko. U jiného by třeba stejně dobrou věc přešel.
Tartaro - já myslím, že by to mohlo jít. Vzpoměň na Abraháma. V muslimském světě se každoročně vraždí milióny ovcí, koz, krav a velbloudů při svátku obětin, který k tomu odkazuje. A smrt je zatraceně dobrý materiál pro mystiku.
Tak jo... úředně ti zadávám tato slova... a vsadím svoje housle (žádné nemám), že napíšeš lepší. Go... Tartaro, Go...:D
Hele chceš psát "umělěcky" nebo pro lidi?
Prostě - imho musíš mít něco jako vlastní úsudek, a vycítit, kdo ti říká konstruktivní kritiku a kdo tě tipuje tak nejak protože "sluníčko".
Já jsem vděčná za obojí.
Dávat sem věci mi to nevzalo chuť. Já už jsme zvyklá z Literu i jiných serverů ...
A když si nejsem jistá, mám pár lidi, kterým důvěřují a vím, že mi otevřeně řeknou svůj názor.
A tahle báseň určitě ode mne nedostala tip, jen kvůli "sluníčku". V danom čase zarezenovala se mnou - a to tak, že veľmi :)
Děkuju. Tak mě napadá, zda to nejsou ty "sluníčkové" tipy, jak už to někdo ocejchoval. Vážně bych chtěla abych tipy dostávala za to, že umím.
A když mne někdo osočí, že dostávám tipy ze sympatie, člověku to trochu vezme chuť něco sem dávat.. Nemáte to stejně?