Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePůlnoční
01. 08. 2010
30
29
4057
Autor
Oldjerry
padající hvězda
světlou čarou noc půlí
jak dvanáctkrát zvon
29 názorů
Tuhleto, Klíči... ale vlastní spor vznikl proto, že píše z nicku bez jediného díla. Nemám rád, když mne i třeba právem kritizuje člověk, který se nemá ke své tvorbě, případně neumí psát vůbec. Nenávidím blahosklonnost přezíravého odsudku nějakého nepisa a navíc hrubiána. Ještě, že jsem se pěti léty na Písmáku otužil... V první chvíli mi bylo i nevolno, teď už se řehtám, protože on nevydržel a odkopal se.
Marie Beránková - rád bych, ale tady moje invence končí.
returne - kuč nahoru, tam si to přečti, než ze mne budeš zase dělat lháře.
AH - díky
return-of-ca-2
02. 08. 2010Marie s beránkem
02. 08. 2010
Nemáš publikováno ani jedno dílo. Nemohu se poučit, jak se píšou silná díla. Čili alternick určený k opruzování jiných, kteří píší i názory ze společného nicku. To se to pak kecá... :)
Díky, výsosti
Ještěrčí král
02. 08. 2010return-of-ca-2
02. 08. 2010
Mimoň - ale jo, pochopil, jsi hodný, žes mi napsal svůj názor, stejně se však domnívám, že zmíněný aspekt není centrálním obrazem díla, ale jak jsem napsal : dík
return - ty ses nějak rozepsal :) co bys chtěl? víš přece, že haiku nebývá ukecané
sluníčko, Bíša, blboň, můra,IIEV, Ferry, Janina - děkuji za návštěvu, čtení a klepnutí do klávesnice
sestricka.slunicko1
02. 08. 2010return-of-ca-2
01. 08. 2010blboun nejapný
01. 08. 2010Impertinentně infantilní Empatický vůl
01. 08. 2010
A tak to je - a ta tvoje rozpůlila, zdá se mi,
i letošní prázdniny.
Sdělení - půvab sám.
t*
Asi jsme se nepochopili: měl jsem na mysli, že jestliže pracuješ s pointou, která je dnes relativizovaná (půl roku vlastně půlnoc nastává ve špatnou dobu), tak mě ta báseň tolik neoslovuje.
Nebo co já vím proč mě neoslovuje. Tohle je asi opravdu ***ovina. Ale nejsem žádný vědec provádějící výzkum, dávám tu spontánně zpětnou vazbu.
moorgaan - u nás to mohou být kostelní hodiny, jinak podle toho kde kdo bydlí :)
mimoňu - neznám omezení, které by v srpnu zakazovalo psát o prosincové půlnoci, ale hlavně se nesoustředíš na podstatné věci, jen na rámcové detaily (někdo by napsal na pí*oviny, ale to já zá-sad-ně nedělám)
všem dohromady děkuji za návštěvu a těším se na další
Marie s beránkem
01. 08. 2010
Já tyhlety stručné, výstižné a trefné moc ráda. Takže mě potěšilo velmi! *t
Sebastiana
01. 08. 2010
V době letního a zimního času už půlnoc není tak posvátná, aby se o ní mohly psát takovéhle básně:-(.
Až uvidíš padající hvězdu, řekl, můžeš si něco přát. A vůbec, co by sis přála. Právě teď, pro tento okamžik?
Vidět tu padající hvězdu:-)
Připomnělo mi to kousek z jedné knihy, co se mi líbil.*