..dekuji - nadsazka je princip moji tvorby,-))
tvoje fantazie je kouzelná, mám ráda nadsázku a humorná dílka - T :-))
..ano UŽASNEJ..a uz se nesni - s NÍ.-)
..to je zivot:-))..holt.-))...ÚŽASNEJ!
No, to já vim, ale tohle není život, tohle je TO JEŽIVOD... ;)
..to je zivot:-))..holt.-))
No, upřímně, připomněl jsi mi Káju Gotta, mein Gott!!! Co to je toto, to... no, toto: "SELAVI"?! ;)
Není nad to, nechtěně odpoutat pozornost...
hřející těla a z nich pramenící štěstí? Hmmm z filosofického hlediska nesouhlasím, ale jinak pro dílo tip.
:))co dodat? Jsi šťastlivec:)))*
jehlo...kdyz mas po boku Demi,tak je cely vecer jen pro ni:-))
Pověz, kdo si s tebou ještě zatrsal?
Vděk..pribuzni nejsme ale osoby blizke ano:-))
alesi-covece to tak najednou prislo ze zvedavosti se cihnout jak je ta dnesni mladez vychovana..a mam uzasny poznatek!
...jsme stary festivalovy harcovnik-par festivalu jsem absolvoval -ruznyhc zanru...ale tak pohodove a slusne chovani co jsme zazil na tom hip-hopu jsme fakt jeste nezazil...mame se co ucit od tech mladych- absolutni pohoda, tolerance, spontannost, prijemne vystupovani, zadne extra chlastani, nejake potycky, hulvatsvi nepripadaly v uvahu... docela jsem z toho v soku-vsechno tma bylo na jointech ale v mire a kulture... samozrejme hudba a projev jendotlivych skupin neni muj salek caje-ale jako zkusensot to bylo cele k nezaplaceni!
..a ten romanek k tomu-od nedele jen repuju:-))
tedy vstříc, samozřejmě...
pořád kroutím hlavu, jak ses octnul na hip hop kempu...vyzvednout vnoučata? ?o)
:-) Příjemné blouznění *
Nejste s Demi příbuzní (soudě podle příjmení)? Není to náhodou bývalá manželka, že ne?
diky za komenty - proste v zivot noci momenty.-))
ako recesia velmi dobré. skôr by tam patrilo "tělo dílo chirurga" - ale to by sa zas nerýmovalo..
.
nestěžuj si. klidně upadej, všechno vydýcháme, bude-li to dobré
..noo..radost si udělal hlavně nám..:)
Dekuji pratele za navstevu.. je to trochu mimo muj vyvoj..spadl sjem do romantiky a priznam se, ze to je obcas potreba-versnout si jen tak pro radost
hezkej sen. nejlepší bylo tělo kouzlí tuleně
tak nevím - dej mi, Demi, anebo dej mi demi? Ten sekt bych vymlaskla zrovna teď s rozkoší, pro tvé dobrodružství nemám pochopení. Máš sedět doma a držet se písmaček.. :))))
t*
..čoveče..nemám..to je to....))))
platím za všechno ve standartu
rád si však někdy i připlatím...
jestli máš dost volných prostředků
mohu doporučit i posluhovače :))
..fakt??????????
..čoveče..to by mi bodlo..děsně mě nebaví domácí práce..:))))..teda..příjde na to za co jí platíš..že ano....)))
o tom nic nevím
já si platím posluhovačku :)
..šmánkote..demi si za to nechává platit??????????....)))
s Demi a demi sekt ?
to radši dej mi...
třeba na ten sex
no to snad vyplyva primo z basne ne?
bovoji ty zijes?
..dame si nekdy demi sekt ne?.-))
..demi dej mi...))
..dala?
no prave:-))..nevi co ztratil.-))
demi, demi to dobře
demi dejmi demižone
lenže * bruse * už s demi * dávno nie je * :) *
..ty máš ale kliku....))))))T