Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seměsto
15. 09. 2010
15
41
2602
Autor
zlý_mýval
město
To město
nás potichu
požírá
Jako kuna
slepičí hlavy
Uprostřed temnoty.
Nechci vidět
Ty mrtvé tváře
Mrtvé duše
Sám se stávám
mrtvým..
Jsem
Pulzující, třesoucí se
Maso
plné strachu
nikdy nenajdu
To
(každý máme své)
Velcí lidé
se pořád
rodí
V tramvaji
Jsem potkal krásného člověka
Smála se očima
Jiskřila
na všechny okolo
Byl v ní celý vesmír.
Z jediné bytosti toho vyzařovalo víc,
než z celého města
mrtvých slepic
Stojí za to žít.
41 názorů
Martas1985
17. 04. 2014The_MaRtinečka
17. 09. 2010
Som rada, že veríš v moje kuchárske umenie, ale taktiež si zvykaj na to, že viem čítať a písať.
a ja hovorím nekrofil... ja sa tu podľa teba snažím o čo? o praženicu z hašleriek?
Okrem druhého odstavca sa mi to veľmi páči. V tom druhom si to prehnal s tým mrtvením. Sakra, nie sme v Silent Hill... ale dávam tip. a tipujem ešte, že sa tu nejaký nekrofil príde vyblázniť :-P
Díky za kritiku. Formu jsem se snažil změnit, ani tak ne to celý rozmělnit, spíš z toho udělat víc pocitovku, jestli mi rozumíš. Uprostřed temnoty - no já nevím, jako malýmu mi babička vyprávěla o kunách, který v noci žerou slepicím hlavy a mě to děsně rozsekalo, ale chápu, že je to možná až moc silný výrazivo, chtěl jsem nějak dokreslit ten obraz no. S mrtvým máš pravdu, děkuju za upozornění. Jsem rád že se ti konec líbil, vážím si tvých kritik.
sepotvkorunachstromu
16. 09. 2010
forma je hrozná, stejně si napsal spíš báseň v próze, do který by se to dalo vypsat a byla by to zajímavá miniatura..
v první strofě mi mimo mísu přijde - uprostřed temnoty - hrozně jí to pohřbilo, je to silný vyjádření a všechno, ale tady naprosto nadbytečný a hlavně zbytečný...
v druhý strofě je, myslim, chyba v - Sám se stávám mrtvýM
avšak ten konec je báječnej, pokud by byly stanovitelný hranice volnýho verše, tedy aspoň tak, jak sem si je nastavil pro sebe sama, tohle by je překračovalo, označil bych to rozhodně za báseň v próze..
*