Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVítej
22. 09. 2010
12
21
1596
Autor
Fialkaa
Z neděle krok do pondělí,
třicátého března, loni,
jsme tu spolu, ač nás dělí
chvíle, co tak toužím po ní,
útěšně zrak poletuje
oknem ven, skrz křídla vrány,
výš a výš, nad statné túje,
hladím mraky z druhé strany,
náhle nelze stoupat výše,
pouštím se a padám pouze,
ve tvém křiku ležím tiše,
bolest je pryč, dýchám dlouze,
svět mi tě dal, já zas světu,
páni, odteď už jsem jiná,
hrdá, v uších něžnou větu:
„Maminko, tak máte syna!“
21 názorů
..tentokrat si zaver kapanek vypustila, teda uvod (prve dve strofy) ma chytali viac
..ale aj tak *
Hloupá květinka
27. 09. 2010
....ještě co z něj vyroste, z kloučka,: jen aby, doboha, nebral drogy....(!)
a hlavně mě pustil v tramvaji sednout!:))
Tyto krásné vzpomínky
mají všechny maminky.
Dodatečně gratuluji,
ať je jich víc...T*
tohle není můj šálek čaje :-) i když věta
"hladím mraky z druhé strany" je perfektní.
Ostatní jsou mi jedno, to je něco mezi námi, víš to Ty, vím to já.. (a Moni už taky, hehe) To další už je mi fuk.
Jééé, Ty jsi moje druhé já, Móňo.. :-) A Overkill.. bráška v temnotách, ale to už se ví.. :-)
Mam husinu, jeste nikdy jsem to u poezie nezazila.. :-) asi proto ze tentokrat presne vim o cem pises... a na konci jsem mela slzy v ocich.. krasny... a ze je to tuctove? no a co.... :-) umeni je o vyjadreni sebe sama a procisteni se, ne proto aby se nad kazdym nasim umeleckym vyplodem plesalo, jaka je to krasa... :-D me osobne se Vitej moc libi. :-)
blboun nejapný
22. 09. 2010
Nešlo mi ani tak o umění básně, tuctové to je - však se rodí lidí dvanáct do tuctu.. :-) Jen jsem to měla už dlouho na jazyku a muselo to ven. :-) Děkuju.
Správně jsi zamodřila poslední větu. ten pocit se asi ani nedá dost dobře vyjádřit. Jistě ti budou říkat, že je to tuctové, ale chápu tě. 0,7 tipu.