Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepředmanželská úvaha
27. 09. 2010
17
40
3825
Autor
aleš-novák
ještě před svatbou domluvte se
pro klid v domě
zda záchodové prkénko bude svisle
či vodorovně...
40 názorů
Jarmila_Maršálová
30. 09. 2010
Nejspíš vyřešit dvěma záchody. :D No a Becher? To je snad lepší abstinovat.
aleš i Květoň by měli dostat medaile za srandu. Ještě, že je tu máme :)
promiň aleši, že se nebavím tvou blbůstkou, ale komentáře jsou bez konkurence a proto ten tip dám .. T***
Mj. Kvítku, piješ to blbě! Nejprve špetka soli, pak panáka a srpeček limetky nebo citronu až poté. Pokud u toho máš v puse celý citron, nedivím se, že dávíš, to by dávil každý! :o))))))
Diana - sůl nemám v kredenci, ale ve slánce, a becherovku by do mě nikdo nedostal ani kdyby mi zlatem platil... :o)
Květoni - tequila je jediný alkohol, po kterého polknutí nemám půl hodiny husí kůži jako struhadlo a po kterém se nešklebím. Je to nesmírně lahodné pití, ovšem netuším, proč si kvůli tomu solit ruku až po loket a proč se zakusovat do celého citronu po prasečím vzoru. No, možná jsem začátečník a časem se propracuju k takovým výkonům, i když o tom silně pochybuji, v poslední době jsem spíš ten abstinent, čili i tento skvělý nápoj pouze vyjímečně (pro představu: 1 panáka tak 2x za rok) :o)))
L´esprit.Natali
27. 09. 2010Květoň Zahájský
27. 09. 2010
Tosca - tak jo, já ti na ni chodit nebudu. A propos, sůl máte v kredenci? ;-)
Květoň - tady je možné úplně všechno! - Jakobyste to, chlapci, neznali!
Diana - OK, já tobě nebudu makat na becherovku, ale pracku urazím každému, kdo mi mákne na stříbrnou tequilu :o)))))
aleš-novák
27. 09. 2010Květoň Zahájský
27. 09. 2010
Prkénko je mi ukradený, ale bylinkovou vůni Bechera mi nikdo pomlouvat nebude, ty Tosco s vadným čuchonosem!
aleš-novák
27. 09. 2010aleš-novák
27. 09. 2010
Mj. u nás jsme jako ženské taky v přesile a přesto hlavu rodiny nedusíme kvůli prkénku v poloze nahoru... Možná to je tak trochu i o toleranci a o schopnosti nevyrábět problém z kravin. :o)))
do místnosti - má to logiku, protože se za to pak mnohem šikovněji chňapne, než ten konec lovit přilepený na kachlíky... :o)))
aleš-novák
27. 09. 2010aleš-novák
27. 09. 2010Alloha Hurro
27. 09. 2010aleš-novák
27. 09. 2010
A já ani nikdy nepochopila, proč se kolem prkénka na WC dělá takový humbuk. Je to s ním fifty-fifty - chlapi ho po ženách zvedají, ženy po chlapech sklápějí, tak kde je pak jaký problém? :o)) *t
Jo, a než becherovku nebo fernet, to radši do smrti abstinent - smrdí to oboje neskutečným způsobem. :o))