I ja ďakujem tebe, usko pozorne ;)
tak to je nářez; dík za zážitek
..zaklad je vydrzat az do konca a neuhnut ani len pohladom:)
..dakujem, Vladimir.
..diky, Jeffe - vsak to aj take bolo, len som to prepisal z dlani na papier;)
..opravene;) a dakujem, ze si si to vsimla;)
skor som mala na mysli, ze nie je spravne napisane...prudérny :)))
a na moju obranu, ked pisem po anglicky, tak je to po anglicky a ked po slovensky tak spravne po slovensky ;)))
..nebud taka pruderna!;)
..mimochodom, kedze uz si taka patriotka a narodniarka, tak ani Plug In, ani Bed Of Roses, ci Sweet Home a....nie su cisto slovenske irecite vyrazy!:);)
..ale som rad, ze si sem jedno i druhe, nielen ocko, hodila;)
prúderných...nie je slovenske slovo :p
..opatovne sa tesim z tvojej navstevy, medea - thnx.
..som poteseny, dakujem Pam!PUCH! (nie je to sice depressive black metal..ale grady to taktiez ma:)
nemůžu nedát tip -téma.. atmosféra, zajímavá forma.. pěkný formulace..
..nenazyval by som to 'odlidstene', lebo tych par zainteresovanych by sa mohli citit 'menejcenny';)
..ale zlvastne to isto je..aspon pre tych, co to vidia prvykrat (nielen v pisomnej forme, ale i na vlastnej kozi;)
..kazdopadne dakujem za nazor a dik, ze si sa zastavil, Zbora
Zvláštní. Působí velmi hrubě a odlidštěně, což je jistě účel, který se tady neminul účinkem.
..tiez nevidim dovod si zakryvat oci;)
..thnx, A.H.
..tak snazil som sa (kapanek;)
..dakujem, Edmund
..som rad, ze sa pacilo;)
no jo..šoků není nikdy dost:)a tvé romantické dílko to potvrzuje:D
..dakujem, kvietok;)
..paci sa mi tvoj koment, ze 'spravne sokujuce':);)
ach, to je tak správně šokující...musím zatleskat:)*
..aj tak sa to da povedat;), dakujem King
..dakujem Bene a mozem vediet, co ta k tomu 'zrazu' viedlo?:)
..tak se nedivej (ani cez klucovu dierku..aby si nahodou nedostal prievan;) smile:):):):);)
rimoraj: asi sme sa nepochopili, 'Necum a tleskej' je album Petra Fialu, ktoreho nazov som si dovolil pouzit, nie preto aby som ta nejak urazil, ale preto abych si nebrala vsetko tak vazne..takze pokial som sa ta nejak dotkol, sa omluvam a beriem spat 'nepochopeny vtip';)
..a jeste neco..nejsem 'ona';)
rimoraj: asi sme sa nepochopili, 'Necum a tleskej' je album Petra Fialu, ktoreho nazov som si dovolil pouzit, nie preto aby som ta nejak urazil, ale preto abych si nebrala vsetko tak vazne..takze pokial som sa ta nejak dotkol, sa omluvam a beriem spat 'nepochopeny vtip';)
..a jeste neco..nejsem 'ona';)
no to se nijak nevylučuje
..tak necum a tleskej! (P.Fiala)
..zapamataj si, 'koncekami prstou to vsetko este len zacina';)
..ty tu vidis nejaku 'sprostarnu' (ja tu vidim len zivot a jeho moznosti;):)
..cenim si, ze si nielen precitala, ale ze sa aj pacilo, thnx dadadik
..'strajk' bola vlastne len sucast predohry;)
..som rad, ze si si pochutnala, maminko;)
..taktiez si ma potesil i ty blboun, thnx
Napsané výborně, plno výživného másílka. Vhodné recitovat s plnými ústy kobliží marmelády. Těžko cosi vytknout - snad ten štrajk v druhé strofě.
píča neni vulgární, píča je dobrá
..nebud vulgarny, jH (smile;)
..dakujem, tesim sa spolu s tebou
super grafický znazornění píči i obsah *
..dakujem, velmi pekne za tvoj ssssepot!;)
..aaa..sakra..to je síla!..a napsané je to výborně!!!..T