Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZa mestom
17. 10. 2010
14
16
1238
Autor
Hydron
Uväznený
medzi riadkami
si skladám útržky
z myšlienok
lepím koláž
dokresľujem ju sýtymi farbami
a vkladám do rámu
potom ich ponúkam
za pár pohladení
celkom vzadu za mestom
na trhovisku
odložených duší
16 názorů
vieš čo nad tým koncom som dlho premýšľal, aj ked som sa tomu bránil - lebo som si bol vedomý rizika že niekto príde s tým čo teraz ty, ale aj tak mi to tam stále šlo...tak som si povedal, že to tam dám napriek reakciám ako je tvoja... díky za prečítanie...
všetkým vám veľmi pekne Ďakujem, teším sa že sa Vám to páčilo, rozhodne niesom tip čo píše o sebe, je to len čisto pocitovka....:)
winter : tuny, v tom máš pravdu. ale něco může být dobrý.
..."jsem jenom básník, radar pod lipami"...J. Skácel. to je třeba skvělé.
a v téhle básni je přítomen nadhled :D.
-ale neberte mne vážně, nejsem kritik :D
Samozřejmě, že každý báseň je hnaná přes subjekt básníka. Básník se "otiskne" i do budovatelské písně.
Mě však vytáčí, když básník píše o tom, jak básní: mrhá tak talentem, jímž by mohl tisícům lidí vysvětlit něco víc než jen sebe. Je to sebestředné a jsou toho tuny.
Na druhou stranu otevřeně přiznávám, že básním nerozumím.
Přijde mi to takové tuctové: tématem i zpracováním. Protože když už nemá básník o čem psát, tak píše o sobě.