Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serondo (čaje) Neznělá
Výběr: Wopi, hermit, kafka, Print, srha
20. 11. 2001
16
0
3802
Autor
Sala
rondo (čaje) Neznělá..
ač usínám o oktávu výš na tvém pražci
a koleje stále rezonují rozepsanou chvíli
s přeposlanými sny luhuji břitem:
“Kam jsi šla?”
vzhůru za hlavou
koleny ukázněně
vztyčíme plachost v “A moll”
než nám napadne znecitlivět hmatník
na nikdy neodeslané zvuky
Jééééééé, putovat čajem.. to se mi ještě poeticky nestalo! Vivat club!!! :)))
Je tím prvním na co ráno sáhnu.. a kupodivu nezpackám.. bezpečně pytlíkový, zahajujeme spolu rituálně každý nový den a mám k němu blahosklonný přístup -těší mě na těle.. na duši.. pořadí ještě přehodnotím a z krabičky sypaného dám co mě inspirací napadne ochutnat.. teď bych zas potřebovala trochu blahosklonného Vašeho u vůně k přístupu.. alespoň přivřením očí..:)
Jste milí, ovšem inspirace je zásluhou jako vždy přišpendlena na Vaší straně, stačí mi naslouchat.. :)))
chňá.. to a moll .. .. no ,, jsou překrásný písničky
(třeba Sealed with the kiss) který, ač celý psaný
v mollu skončí bombově durovým kilem.. :-)
jo
Krásne prepracované. Neobvykle. Celkom si rozbila môj pokoj, a to len, aby som vzápätí zistil, že som pokojnejší ako pred tým.
MÁŠ TAM TO TRETIE OKO. ...
reverzibilný proces na tvém pražci ... rezonuje ... vztyčíme plachost na nikdy ... tak tvrdo ... nestiahneme sa spred seba ...
pôjdeme si vypočuť kam jsi šla?
Tvůj nezaměnitelný výběr slov pro tvé nevýbojné myšlenky. Všechny tvé básně obsahují touhu po harmonii.