Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMaličko jsem zhub
20. 11. 2010
16
43
2127
Autor
Kiwagamo´ag
Trochu mi ubyla kila
maličko jsem zhub
Můžeš si gratulovat milá
to je otravou z tvých hub
Ta tvoje smaženice stála mě pár kil
dva dny jsem blil
43 názorů
cheche... jiný návod na hubnutí bys neporadil? Mně přijde vytrvalé dvoudenní blití drastičtější než cvičení :-))) */
Kiwagamo´ag
19. 01. 2011
Tak jsem si početla a závidím zhubnutí bez drastického cvičení a jiného tejrání. Taková malá nevolnost - a jaký efekt - a ZADARMO. I forma potěšila...
Štěpa z Hřibska
22. 11. 2010sepotvkorunachstromu
21. 11. 2010Kiwagamo´ag
21. 11. 2010
to jsi dopadl ještě dobře, když jsi JEN dva dny házel tyčky... mohls skončit v pařátech černejch havranů... :o))) *t
sepotvkorunachstromu
20. 11. 2010sepotvkorunachstromu
20. 11. 2010sepotvkorunachstromu
20. 11. 2010
...ja si myslim teda, at si kazdej, kdyz chce, hejcka navyk svuj a druhymu do toho nekeca...kdyz ten navyk neublizuje tem vokolo nebo nekomu jinymu, kazdyho vec - ja treba chlastal dost, ted vubec, zhub jsem tak akorat, no ale chlast nezatracuju : znal jsem treba akademickou malirku, ta parila silene, ale ty krasny vobrazy...! no, mam dva doma, dala mi je , upila se , a to vylozene, k smrti- ale buhvi, esi by bez chlastu tak nadherne malovala, ale stejne, i kdyz me sralo, jak se nici, kecat ji do toho a furt : zkusil jsem parkrat, nic, bez odezvy..., K nicemu, sama musela chtit - nechtit...
Kiwagamo´ag
20. 11. 2010sepotvkorunachstromu
20. 11. 2010Kiwagamo´ag
20. 11. 2010sepotvkorunachstromu
20. 11. 2010Kiwagamo´ag
20. 11. 2010sepotvkorunachstromu
20. 11. 2010Kiwagamo´ag
20. 11. 2010
...a macha rukama, VT marvin....se podivej, jak ti znovu pisu, co mas na sporaku, ergo na svy strance, ty.
Bud tak laskav. No, zadna slava, ale rozumy rozdavas jak Velmistr...
Kiwagamo´ag
20. 11. 2010
;) jednou jsme byli na houbách a po návratu nás nečekaně navštívila kámoška, a prý "já ti pomůžu je očistit" a pak říká: "ten je nepoživatelný, ten taky, ten taky ..."
asi tak
já bych nebyla tak přísná jako Márví, na zdejší blbůstky průměrné. ale to, co dělá zdejší blbůstkové experty expertama je, že jdou k pointě rychle a úderně. todle je poněkud ulepené. ale 3.B to fakt ne, klidně prvák na střední :))
ente, lysohlávky jsou všude jakoby vyžraný, nekecám - muj kámoš je taková svině(ale stejně ho mám rád), že má svý místa, chodí na ně a pak sušený prodává v pytlíčkách na čaíček - nevim za kolik ale, já nikdy nic nekoupil vod něj teda....ale letos prej nejsou a nejsou...já jsem se jima sjel jednou, udělal jsem tady doma u mě mejdan, ale jedinej výsledek : potkal jsem venku, kam jsme pak vyrazili, taxikáře od nás z baráku, něco sem mu řek, von mi dal facku a utek domu....takže vim, že jsem měl po lys. takovej až dřevěnej xicht. nic víc, nic míň.,.-..