Tony, já jsem ještě radši, že znám Tebe :) díky
Také jsem rád, že Tě znám***
Jiří, myslím na ně a moc mi chybí! Potřebovala bych je mít více kolem sebe. To je však nemožné a tak zlé chvíle převládají. Bohužel.
Děkuji za hezká slova.
Je mnoho lidí, kteří tě mají rádi,mysli na ně..
***
svetlo_pod_dverami, vďaka za ponaučenie
Alegno, také ty světlé chvilky chytám zde :) Děkuji.
Robinie, to je právě to! Jsem ráda, že chápeš. Díky
Javavio, posílám dík a úsměv.
kašli na smutek a beznaději a ..
usměj se:-))
je to i můj sen, ale chytám chvilky, třeba i tady ***
Norsko, já nepřemýšlím nad tím, co je manipulativní. Píšu, co momentálně cítím. Omlouvám se, pokud jsem se dotkla nějak tvých citů.
Metta, zkúšam to :)
slnko, vďaka
pekne, kazda skutocnost zacina snom, t
už začátek je strašný, úplně mě demoluje. jak můžeš začít něčím tak manipulativním jako je smutek a beznaděje?
Ferry, jsi zlatá :) Děkuji a chytám .....
Přece my, my zde tě máme rádi. Naslouchej nám. I pot s vlasů vytřeme, pohlazení pošleme. Tumáš, maceško, na. :)
Evičko, ty hlasy ve mně, nezastaví nic. Díky.
Petrusha1, ani nevieš, ako sa snažím. Marne.
koloušku, kdybych si dala nějaký alkohol, tak to vidím ještě černěji, nehledě na to, že na léky nic pít nesmím.
neroušku, pejska mám. Na chalupě. V paneláku si nezvykl. Vidím ho vždy o víkendu a je to to jediné, na co se těším. Je moje velká láska. Bohužel je už moc starý a mám o něho obavy. Ráda sama sebe moc nemám, to je fakt. Dívat se kolem sebe umím, ale je tu více zla, než něčeho dobrého. Jsem asi již založením pesimista. Jinak to asi nebude :)
Blani,myšlenka na Tvoji rodinu mě hodně pomáhá. Děkuji.
všem vám děkuji za hezká slova. Je fakt, že kdybych neměla vás tady na Písmáku, tak si asi budu zoufat. Jen to mě ještě drží! Ta myšlenka, že tam někde jste a že mi přec jen někdo drží palce.
Blani, tak to mě mrzí. Ty jsi totiž strašně hodná a bereš si spoustu věcí osobně. Jsi ale také plná pozitivní energie a to je fajn. Ve Tvé přítomnosti jsem jiným člověkem. To je fakt.
Aničko, napsalas to tak působivě, žes mne rozplakala...Vždyť tě máme všichni rádi, copak to nevíš? *
Aničko, když napadne čistý sníh, všechno se ztiší i hlasy v tobě.
Jenom jestli to Maceška neříká obráceně:spíše chlad kolem sebe než v sobě.Svět je chladný a většina lidí aby přežila jsou taky chladní.Maceška může cítit v sobě prázdnotu.A jak z toho ven? Naučit se míti rád sebe,to je taky láska, ta zahřeje a dále radovat se z maličkostí, umět se dívat.A pořídit si pejska nebo kočičku, dle nátury a to bude radosti.Neroušek říká hlavu vzhůru.****
Aničko, ještě přijdou lepší dny, musíme tomu věřit.
Tak dej si něco na náladu a nepodléhej zimě, chladu. T*
môžeš, to chce len chcieť :)
neroušku, dík za zamávání. Také je u nás trochu sněhu. Ten mi ale tak nevadí, jako chlad, který cítím v sobě, nic pozitivního. Je to k nepřežití. Není to fňukání, jen konstatování holé skutečnosti.
Janinko, úplně smrtelně vážně. Díky za návštěvu a tip.
Maceška nesmí býti náročná: tak chvilka bez smutku a beznaděje nebo celý den? :) Chvilky určitě přijdou, ale celý den to už je horší.Neroušek mává rukou od sněhu.****
..nevím co bych napsala..myslíš to vážně?