Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRespektuji originál
14. 12. 2010
8
32
2581
Autor
houmles
Když se bojíš o myšlénku
že by ti jí někdo vzal
Nesmí zůstat z huby venku
Tak proč bys jí povídal
Myšlénka se oposlechne
Vleze lidu do ucha
Nejen v noci, ba i ve dne
nepřítel ti naslouchá
Nenechej se kopírovat
Utiš stěny k sousedům
Co vypustíš, můžeš prodat
Když máš patent na rozum
Šíření je ilegální
Máš-li k ruce svědků dost
Nikdo tě však neochrání
abys neřek pitomost
32 názorů
Opravdu mi není jasné, co znamená výkřik: Upálíme ty šmejdy pirátský!
Ani z toho není poznat, jestli to je myšleno vážně nebo jako parodie a ten laciný text pod tím jenom čtenáře znejisťuje.
Potíž je v tom, že jsi lempl a lajdák, to není potíž nějakého klikátka na hlavní straně, protože když něco neumíš udělat pořádně, tak to pořádně neuděláš, ani kdybys k tomu měl všechny prostředky světa.
StvN: JE to problém. za těch X let jste doteď nedali možnost editace díla přímo na autorskou stránku.
if ($Author{id} -eq $My{name}) { print 'Editovat';}
jo vy to máte v php, v tom nejedu.. ale neni to složitější, kluci..
Jinak teda k "dílu" - znovu, lépe a radostněji:
Dočetls až na konec druhého (na mém monitoru, may vary) řádku? Tobě z toho FAKT NENI JASNÝ co by to tak mohlo bejt?
Kdyby to nebylo moje, tak to tady neni. v této podobě, pravda.
Buď to vyhoď nebo nech bejt, plakat nebudu.
houmles: On i ten zbytek je trochu hádanka - hádanka, co tím člověk chce vlastně sdělit. :)
Jde o to, že články zařazené v kategoriích na úvodní straně by měly být alespoň na základní úrovni srozumitelné všem uživatelům. Proto tě na formu já i StvN upozorňujeme - u odkazu chybí věcná informace, kam ten odkaz vede a o co na cílové stránce jde. V podstatě kontext, dá se to zvládnout jednou či dvěma větami. A pokud ta díla pod tím nejsou tvoje, tak je dobré uvést autorství.
Neni to lepčí.
Normálně tam prostě napiš, o co jde, protože jenom sem prdnout odkaz, to nemá smysl. Čtenář na ten odkaz půjde, až když ho zaujme to, co ty tady napíšeš. Taky bych nějak zřetelně uvedl autorství těch dvou textů, protože není jasné, jestli jsi to psal ty nebo někdo jiný.
Tak jo, klucí a holký, doplnil jsem tam to URL ať z toho maj něco i negooglisti. Je to tak lepčí? Hepčí!
dej to jako literární diskuzi :-)
je to celý podivnost, chápal bych, kdyby to platily výrobci, aby šířili povědomí o tom, že padělky jsou zlo... ale takhle nejasný a podporovaný státem mi to moc smysl nedává...
Dero ti možná chtěl (a možná nechtěl, ale udělám to já) naznačit, že v tomto podání to na hlavní stranu nepatří.
Takže to dej do kupy, nebo to stáhni.
Díks.
Dero: Byla to moje malá hádanka :-)
Garth: Žejo... to je to co mě tam tak nasralo. Plagiátorství obrazů, falšování peněz a do toho kopírování muziky... no, není to sranda?
Pomerančová
14. 12. 2010
se mi na tom webu moc nelíbí to házení do jednoho pytle, dělat plagiáty výrobků je podle mě něco jinýho, než stáhnout si z netu album v mp3...
houmles: Proč není odkaz napsán v textu díla a doprovozen srozumitelným komentářem, aby z toho měli něco i lidi, kteří iniciativu neznají?
ehm... moc budovatelstvi bych do toho netahal.. ale jak pravite: vase volba..