Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAle já nechci!
16. 12. 2010
12
29
3329
Autor
Alice Renata Beaterson
Vem si mne celou,
prohlodej na kost,
podél břehu vetři
Zohýbej,
propal a znovu
prolij medem,
vodou,
jedem
Vtiskni mne
do forem,
vyklop a
narovnej
…ale já nechci
29 názorů
Alice Renata Beaterson
18. 01. 2011
Úsporné, dynamické a dobré, četl jsem i následující dvě, ta s tou matkou jde až za hranu, mám na mysli, že je hodně osobní a nemá přesah, význam jen pro vás dvě, ale je sympatické, že nemáš potřebu věci přikrašlovat a hledat nadbytečně silná slova.
Alice Renata Beaterson
10. 01. 2011Stařec_007
10. 01. 2011Alice Renata Beaterson
30. 12. 2010
To že je to vynikající, o tom žádná, ale na první dojem to vypadalo na mileneckou hádku.Možná by stačilo jen dáti všude množné číslo Vemte si mě celou atd. a možná by to bylo pak ještě silnější a přesnější.V každém případě někdy dochází až k teroru od rodičů a to je pak peklo.Snad to mladá básnířka vydrží se zachovaným duševním zdravím.*****
...dovolim si napsat, ze rozumim...napsany dobre viktorkovsky (Babicka), je to, po mym, zvolani, zoufaly i nadejny, plny lasky i strachu....nezavidim....*
Puzzle - ano, takhle se to dá chápat a vsadil bych sto proti pěti, že je to přesné.
božínku. nemyslí rovnou na zánik světa a netopýry, kteří přijdou po nás?
pokud to není ironie, pak jsem potěšeno, pokud jo, pak se omlouvám...;-)
Co je na tom k nepochopení, jedná se o jasný vnitřní konflikt, vyjádření touhy, chtíče, destruktivní potřeba se oddat, cítím v tom také sexuální nádech, ve výsledku se tiše ozývá hlas rozumu anebo strachu, který jasně dává najevo...já nechci! Je to vyjádření toho, že člověk často přijímá realitu a smiřuje se s ní, dělá všechno pro druhé, rozdává se, přizpůsobuje se, ale ve skutečnosti touží po něčem úplně jiném...Může v tom být i vyjádření toho, že člověk vlastně neví, co chce...propal, prolij, to je vyjádření živlů, vášeň a emoce - oheň a voda, slovo znovu...jedná se o děj, který se děje stále dokola, který se opakuje, ...vtiskni mne do forem, vyklop a narovnej, tohle celé vyjádření se mi líbí moc...poukazuje na manipulaci, nesvobodu, tvarování a formování druhých tak, aby z nás měli právě to, co z nás mít chtějí...hraj si se mnou, ale já nechci...vyjádření kontrastů, extrémů....já myslím, že to stačí, takhle to prostě chápu já a líbí se mi to...
Alice Renata Beaterson
16. 12. 2010Alice Renata Beaterson
16. 12. 2010
Fleg - s touhle si nevím rady - asi mi schází ještě nějaké slůvko pro pochopení