Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePravda
27. 12. 2010
23
72
6647
Autor
MarK.
Nie je frajerina dostať ženu do postele,
ale milovať ju i mimo nej.
72 názorů
..dakujem, A.Storoznicyn - nielen za klobuk, ale i za usmev (i uskrn)! :)
A.Storožnicyn
02. 06. 2011
ted koukam, ze je to v kategorii "citaty". nevsiml jsem si, moje chyba...
..pokial ti sedi najviac, tak ti ju teda venujem, O - je cela len tvoja!:)
..dakujem za tvoje slova a tvuj cas!
..suhlas, tiez som si s nim lamal hlavu, ale potom som si povedal, ze nech to posudia ostatni - co je a co nie je pravdive:)
..thnx, Vladimir.
..muj rozum i ja sme poteseni nielen tvojou navstevou - cit sa u nas ako doma!:) (a dakujeme)
..mne napadol aj Balkon a to nielen kvoli vyhladu!;)
..dakujem, Alesi i tebe Novaku:)
aleš-novák
03. 01. 2011
..velmi ma potesil tento tvoj 'krizik', Cumprumov - ale ovela viac sa tesim z tvojej navstevy!:)
zelená příšera
27. 12. 2010
..pre mna je to akurat - vo vztahu nerozlisujem , ci je nieco malo ci vela - hlavne, ze sme spokojni (ale toto sa uz netyka danej myslienky, ale mojho osobneho zivota, ktory tu nehodlam rozoberat:)
..nechapem, preco si si tuto myslienku rozdelila na dve casti? :)
..a so slovencinou nemam nic - i moj lektor je spokojny :)
..ja bez vyhrady suhlasim s oboma castami!:)
..a svou pravou i levou som potkal cca uz pred dvomi lety! :)
S první částí opravdu souhlasíš bez výhrady? nepotkal si tu pravou asi...
..to si mu veci, ked aj cert so mnou suhlasi! :)
..dakujem, certofko, vazim si to!
..teraz trosku na inu notu - co vravis ako fanusik Axla Rosa (alebo jeho negativista) na Cinsku demokraciu?
sepotvkorunachstromu
27. 12. 2010Něžný_debil
27. 12. 2010mořský koník
27. 12. 2010
..kolko nehy v tebe, debile zrazu! :);)
..diky, tiez som rad, ze si sa stavil!
Něžný_debil
27. 12. 2010
..samozrejme, ze je, koniku! (raz ti dovolim ma citovat:) :)
..a samozrejme dakujem, ze si ku mne docvalal:)
mořský koník
27. 12. 2010
..diky Edmunde a verim, ze patris taktiez k frajerom, ktori sa do postele nechodia len zohriat, ale ktori ju vedia aj ustlat! :)