...kujíííí moc...blbounku... ;))) ..mě taky...
Tome...proboha, to bych ani nechtěla, to by bylo proti přírodě.. ...a přesto někdy i všichni, nebo třeba většina je míň než... ...........bych se do toho nezamotala..:D
....a díky Sebastiano...a koloušku..a Danny...díky moc...;))
díky Impressko...moc díky...;))
Tome...teda Marvine...či ... ...právě ta druhá...nevím ...no... ..ale myslím, že právě ta se mi povedla... a to nepovažuji za bůhví jaký úspěch... ..protože m to jen baví... ale myslela jsem, že to právě zrovna ty pochopíš... ale co...jsou horší...a mnohem horší věci...;)))
Oldjerry.............děkuji moc...a to víc...za tu spoustu slůvek navíc...jsem fakt ráda...že jsi..a vůbec...;))
kritikovi...: teda Arturovi... ..díky...za v podstatě přesná slova... ...byla to určitá snaha...nedokonalá.. ...atd... je občas příjemné číst o trošku hlubší kritiku....... ......;) ..ale co donutí hrát si víc než...? .....................................
díky moc Alegno... ...díky ...jsem ráda, že ses zastavila...;))
MarK. ....máš recht...částečně...díky...u 1. ..jestl itak jak říkáš u druhé.. ..tk jsme mooc ráda... a o třetí asi pomlčím...díky překvapils mě... ale fakt díky moc...;))
díky Petře...mětaky...;)))
Háber, vďaka za vietor... oceňujem slová, ktorých rozdávaš poskromne :)
..jůůů ...sestřičko...dlouho jsme se asi nepotkaly... ...ale díky moc...jsem ráda, že tu jsi...;)
hmmm...díky šepotko...tipovala bych tě...teda na tu první...díky moc..(a s tím zanevřením...si trvám na svým...;)))))..ať víš ...bo nevíš jak to myslím...) ...ale jsme ráda za tebe i tvá slůvka..;)
Podle mne jsou to medaile, nebo snad pérovky v poezii - noblesní miniatury - nic zbytečného, jen kontury a pár linií, které dávají představu o předmětu, smyslu díla.*
..I - posledny vers by som zmazal 'pristi' - nemusi byt - inak fajn
..II - number one!
..III - chytila ma nielen za paze!;)
*
vieTor * je fajn * aj čakanie naň *
..teda..jsou výborné..všechny tři..nejvíc se mi asi líbí ta první..