Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte secesta
29. 12. 2010
14
27
3894
Autor
Štírka
jak vyšitá
mezi kopci se vine
kroutí se uhýbá
vtékají do ní jiné
sílí a slábne
jako dech
je krásná
má i cizí
nekončí
jenom
v dálce
mizí
27 názorů
....však jsem ti to napsala... a tys jen "odpálil"... asi je to tvůj styl... /VT Marvin : pokud by sis to, co kritizuješ fakt přečetl, ...kroutí, uhýbá - vtékají (jak se změnilo číslo?) ¨... toto bys nemohl napsat... zdravím :-) /
... nad kopcem se protahuje slunce, hory jsou dobře naladěné... ¨všem přeji jedničkový den :-)
VT Marvin : pokud by sis to, co kritizuješ fakt přečetl, ...kroutí, uhýbá - vtékají (jak se změnilo číslo?) ¨... toto bys nemohl napsat... zdravím :-)
cesty si musí hledat každý sám...už jen proto, aby vždycky když zabloudí věděl, kdo za to může :-´)
...no a já vždycky chtěla za sluncem... a když zmizelo za kopec, tak jsem si představovala jak tam září a chtěla jsem být tam na druhé straně...Honzyku díky :-)
....no, jak cesta "do nikam"...vis, ja si ani nejak nikdy neuvedomoval, ze jsem na nejaky "ceste"....(ani co bude na konci...o)....ale cesty jako takovy mam rad, my meli chatu v Podkozi u Unhoste a tam jsem dycky jako kluk kolem potoku Kacak chodil , az jsem narazil na nejakou vopravdickou "cestu"....na konci vetsinou byla hospoda plnqa zacervenalych strycu, limonada a rada na cestu zpatky....