jo a duben, ještě tam budem! :-)))
I leden skončí, únor a březen,
v květnu se na slunci do tepla svezem.
Já vím - teď je čas promocí, svateb a křtin nových dětí, jako byl před tím čas tanečních a maturitních večírků! Až to skončí, nastane čas pohřbů...a pak zase taneční, matirutní večírky, ale u toho už nebudu
pěkná :-)*
(a ten "nářez"... ber to tak, že to jsou kladné starosti... vždyť by mohly být i negativní, tak buď ráda, že je to takhle, to zvládneš :-))
Manu ...život lidský je složitý
žárovečko, hezky, v jednoduchosti je krása a tady v ní i důvtip *
no potěšpánbůh, toho bude )))))))
Já to budu mít opravdu husté, jedna dcera se vdává, druhá snad dokončí diplomku, státnice a odpromuje, což není s tím malým drakem (vnuk)docela jednoduché, stěhujou se na Slovensko, to je jenom to, o čem vím!
jako nesvlíkej kalhoty, brod je ještě daleko :O))) toho se držím zuby nehty ))))))))))
Vždycky, když mě čeká nějaká hrůza, tak si říkám, ještě se nic neděje, ještě se nic neděje!
tak se tím nenecháme zlomit, tady a teď je fajn :O)
To máš recht! Já jenom doufám, že to letos přežiju ve zdraví, bude to opravdu nářez!
já taky, nějak to moc letí a na narozeniny 1.11.2011 bych chtěla, aby mi bylo 20 nebo 11 :O)))))))))))))))
Adamová Díky! Musím se s ní nějak srovnat! :-)))
Háber ...já nevím, ale že to bude letos nářez, tak to už vím! Díky!
Hrušková Dík! Jsem ráda, že jsi mě, možná, začala číst!
právě! Jdu něco dělat, pa, pa
..věřím..
..raději na to nemyslet..
To se Ti nedivím! Já mám pro letošek pnutí úplně všude - čeká mě pěkný nářez!
..já jsem po noční a zítra mi to taky začne..
..mám pnutí kolem žaludku..
Já mám ještě dneska trochu klidu, zítra to zase začne!
Je to tak - podle boha Januaria, má dvě tváře, jedna se dívá do minulosti, jedna do budoucnosti. Tomu odpovídá i stycien!
Tak a už jsme zase v tom - jak v řepě!!!
Leden je měsíc dvojí tváře