vůbec, ale vůbec NZ. Dala bych i dvě hvězdičky, ale mám jen jedno čelo :-)
dakujem, meralda s. (hviezdickou) :)
..tak vitaj v klube! (pohodlne sa usad a..:)
..dakujem, Klic!
..diky, kocko, diky pes, dakujem Vam obom Vas obojok!:);)
..Vladimir, plne s tebou suhlasim! (bo nic nie je tazsie ako odhodlanie s niecim skoncit a uz sa k tomu nevratit - nenapit sa, neotocit sa, ne....!)
..dakujem, certofko! (velmi)
Ono stačí dotáhnout do konce nejen pocit, ale i čin a nemusíš začínat znovu Vladimíre
..dakujem, Ferry, velmi si to vazim! (dnes sa mi bude lahsie zaspavat, i vdaka tebe, Ferry)
Cože? Že chybí zážitek? Vždyť těch tam až přebývá, přičemž naslouchat krvácení nabízí jen básníci nejmistrovštější
t*
..neprestanam(e)!;)
..diky, Norsko 1!
..znovu a znovu sa postavit celom k celu i k cielu tolko krat odvratenemu a........pokusit sa o zmenu a dlzku svojich krokov!
..som rad, Vladimir, ze si sa u mna opat na chvilu zastavil! (dakujem)
tak tak, ale ona sa potvora zas vracia a nik ji nechce :O) to ona nás chce vykrvácať
..som rad, brackenridge - potesila si ma - velmi!
..dakujem, Evicko, az ma rebro rozbolelo!;)
..a niekedy si pritom tichuckom krvacani treba aj nahlas zakricat! (nech to tolko neboli, resp. nech prehlucime bolest)
tahle je super, oslovila me na prvni precteni1 T
krvácať treba veĺmi potichůčky, tak to robím ja :O( *
..jo, presne preto, dadadik!
..dakujem!
povedám mu to už celý život, ale krvácím furt.....
to proto, že žiju .)
..Jeffe, priznam sa ti, ze i mna obcas zamrazilo..
..som rad, blboune, ze zdielame rovnaky nazor! (dakujem:)
...jo Marku,je to použitelné*
..tiez som toho nazoru, pan A.Sotorznicyn
..a velmi pekne Dakujem!
Je to dobré celé ako to je (pre mňa) *T
..dakujem, Ze - som rad, ze si sa stavil!
..potesenie na mojej strane, Kosik - a ja dekuji tebe - a tesim sa na kazde nabuduce!
..presne tak - dakujem, Alegna!
Já jsem toho názoru, že je to dobrá, dobře se to čte, děkuji, chybí mi tam zážitek, nashledanou příště,...Tip
..deep, aj by som ti vysvetlil o co ide, ale myslim, ze z tohoto textu to priam vyviera (a akekolvek dovysvetlovavanie, by nebolo na mieste)
..ale som velmi rad, ze si sa stavila a povedala svoj nazor! (skutocne si to cenim!)
pěkně vyjádřené, pocit se dá uchopit a pochopit *
..moje slova = moje pocity (i pocity mojich priatelov, znamych a tych, ktory uz....uz!)
..dakujem, hvezdinka, velmi si ma potesila
dobre, jestli autenticke - primo tve pocity, tak bych dala i tipy dva, kdyby to slo...
no.. je u nás trošku nával a bitva o otevřená okna :o)
..dakujem Alesi, som rad, ze to nielen funguje, ale ze si mi venoval trochu svojho casu a este k tomu si aj spokojny!:)
..este raz velke diky!
..pochopil som, potvurky jedny, teda jedna ako by te druhe z oka (i z okna) vypadla!;)
avi funguje :o)
aspoň jsem si to znovu přečetl...
..nech sa paci, si vitana! (potesenie na mojej strane:)
podruhé to už neměla psát martinez.. mi vlezla do okna, potvora :o)
já bych se k vám teda přidala :o)
..som rad, martinez, ze k sebe mame tak blizko! :)
..dakujem, cenim si to!
tak se mnou ti to klaplo :o)
..neco sa mi tady porouchalo, tak skusam avi a ich funkcnost.. :) (dakujem za pochopenie:)
..ja viem, ze ju ma! (a som rad, ze i ty s nou i so mnou suhlasis, sepotko!;)
..velmi pekne ti dakujem!
..nech to dotažené do konce..Oldjery má svatou pravdu..
ja vzdy dotahujem do konca...aj za usi :)))
..dakujem, Jerry (vazim si to - kazde slovko!)
Já ji beru - bez výhrad. Je třeba si uvědomit, že autor píše os vých pocitech, jak on je vnímá - nikoli o tom, co chce čtenář číst. Vysvětlivka ? Bez té by nebylo co dotahovat... jasně *
..to veru nebyva - preto s tym bojujem den co den (a vidim, ze i ty s tym mas svoje skusenosti:)
dotahovanie veci do konca nebyva silnou strankou poetickych dusi :p
..spociatku som i tam chcel skoncit, ale jednoducho som neodolal pokuseniu to dotiahnut az do konca!:)
..dakujem mystify!:);)
skoncila by som to po kurzive :)))
dovtedy pocitovka...vysvetlovanie byva zbytocne :)))
..diky, Edmunde, vzdy som rad, ked sa stavis na par deci (chvil) mojich clivych i ihravych pocitov!:)
..a niekedy aj jasnost (priamost) je dolezita, dakujem este raz.