Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBásníci ticha
06. 03. 2011
29
57
6255
Autor
MarK.
Pohŕdať svetom
vo svetri z hnusu
a brokovnicou
týrať ego
v tričku Bondyho
dokážu
iba Básnici
ktorí svojim
výrečným pohľadom
umlčia i ticho
noc stiahnu z tmy
a tmu vtiahnu do súkromia
kde s ňou obcujú
plačú a píšu básne
aj o Hovne.
57 názorů
..o tom by mali byt zavery - bud presvedcia alebo len svedcia uvodu!:)
..dakujem, R!so.
..dakujem, hard_sun
..musim sa priznat, ze ako fanusik Pearl Jam, mam tvoj nick velmi rad :)
http://youtu.be/MXMT3zyF0vM
http://www.youtube.com/watch?v=MXMT3zyF0vM
Ahoj, nes,
..wau - velmi si ma potesila - dakujem za koment i basen (posledne 5 versov je famoznych!) a hlavne za cas, ktory si mi venovala (to si cenim najviac).
..a co sa tyka kritiky, resp. tvojho nazoru na moju tvorbu, kludne sa neboj pritlacit - aj ked mozno na prvy pohlad vyzeram citlivo - znesiem toho dost:)
..suhlasim s tym, co si napisala - tiez som si to tak minule uvedomil, ze najcastejsie pisem v prvej osobe - v osobe, ktora sa vola MarK. - a z nej potom taham slova, verse, slzy i sliny - ale nevnimam to ako nejaky negativny prvok - proste kracam znutra do vnutra - sem tam sa stratim a sem tam sa i usmejem:) (ako napriklad teraz;)
..tesim sa i z toho, ze sa ma snazis nasmerovat aj inym smerom ako len do jednych dveri - ja sa vlastne stale ucim a rad si vypocujem (precitam) nejake tie rady - co by som mohol dopilovat, vynechat, vymalovat alebo akeho autora si mam precitat.
..tesim sa na tvoju dalsiu navstevu, nes! (a prajem pekne pondelkove rano:)
..
..dakujem, kóza (pri tebe som radsej pouzil i diakritiku, aby to nahodou nevyznelo, ze ti dakujem a zaroven nadavam:)
..cenim si to - ze si mi venoval a dal moznost a cas presvedcit ta, ze basen sa povedla - dakujem, Vladimir!
..nie si sama, 8hanka, komu chyba! (ale aj to jedno jeho zazretie v tebe znie dodnes, co je super!)
..a dakujem, za tvoju navstevu!
Egona som nazivo zazila len raz - bol na Krylovom koncerte hostom...hanbim sa priznat, vtedy som pocuvala hlavne Kryla...chyba mi...
"Básnící ticha sú úžasní"...majú nedefinovatelnu atmosferu, mozem ich pocuvat tisickrat, stale ma rozochvievaju...
krasna pocta od Teba:)
nuž dobrí priatelia * to si nedovolím tvrdiť * párkrát sme sa stretli * v priebehu rokov * pokecali * asi tak * dobre sa s ním rozprávalo *
..keby sme sa mali omluvat za kazdy preklep, ktory sme napachali, tak po zbytok zivota nerobime nic ine, iba sa omluvame!;)
..takze pohodicka, jejdavilda! (podstane je, ze si si to vsimol;)
..drz sa!
jejdavilda
08. 03. 2011
..jejda Vilda, potesil si ma!:)
..a teraz zahram len a len pre teba!
..snad sa ti to bude pacit (lubit), basniku!;)
jejdavilda
08. 03. 2011
..to je super!
..boli ste dobri priatelia, ci len skor znami, ktori o sebe vedeli a respektovali sa..hm?
..mimochodom dakuje, Haber!
..diky moc, jH!
..a nie vsetko sa veru jazykovedcom i jazykom vedcom, podari! ;)
..som rad, blboune, ze sme sa spolu mohli vratit do detstva!;)
..dakujem.
chachá, to je asi první slovo ve slovenčině, který sem zaznamenal, s náznakem kakofonie - ovplyvnili - to se pánům jazykovědcům moc nepovedlo :D
jinak text mě dost vzal a rozsekal
*
blboun nejapný
06. 03. 2011
ač jsem tu dobu nezažil, k lidem jako byl Mejla mám neskonalou úctu...dílo se mi moc líbí:)*
brackenridge
06. 03. 2011
..Jeffe, to co si rekl (napisal), tesi nielen mna, ale i Mejlu v rockovom nebi!
..dakujem i za neho!
..vycarovala si mi usmev na tvari, misty a nielen zan ti velmi pekne dakujem!
..tiez som nad tym rozmyslal, hlavne, co sa nazvu tyka, ale vzhladom na to, ze slo o poctu danym ludom, som to nechal tak, aby to bolo i trosku viac priamejsie!;)
..kazdopadne, dakujem ruprecht.
sepotvkorunachstromu
06. 03. 2011
posledne dva verse su zatial asi najlespie, co som u teba citala...pointa tiez velmi gut :)))