Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
..a ak ti mam povedat pravdu, co ti aj poviem, tvoje diela mi zas v urcitych okamihoch a pasazas, pripominali seba! :)
..a samozrejme ti velmi pekne dakujem, ty psi vojaku! :D
vytvorili sme si zvláštny vzťah
založený na klamstve zrade a rešpekte...
idealne :)))
a kazdy z nas pisusich je tak trochu narcis a miluje svoje riadky...(aj ked poniektori len platonicky)*
..dakujem, brackenridge, vazim si to
..zaujimave na tom je to, ze ked som to pisal, neskrtol som na tom ani ciarku, ani notu, mozno preto to i ty tak vnimas
..este raz, velke DIKY!
..A.Storoznicyn, vyludil si mi neskutocne hrejivy usmev na tvary!
..Dakujem, nielen zan! (fakt si ma potesil..aj ked viem, ze od velkych diel je to este daleko, ale mozno raz... :)
..dakujem!
MarK: Můžeš mi říkat "něžný" :-D ...je to už starý nick, nekdy z konca základní školy... líbí sa mi ten rozpor - něžný a debil... a přes ten rozpor taková skutečnost může nastat... něco neskutečného, nevšedního a přece možná kdesi existujícího :-)
Navzdory tématu se mi zdá být až asketicky rezervovaná, stažená do sebe, nalepená na ose obsahu - vývoj vztahu ke vztahu od jeho začátku dokonce ... nahlížený zevnitř takovým obráceným rentgenem. Jo, to můžu *
..jeeej, az som skoro ocervenel!;)
..toto mi nerob, Klic, este sa mi zacnu potit dlane a co potom ;)
..velmi, ale skutocne velmi, si to cenim a DAKUJEM!
..myslel som si, ze to bude trochu mimo - ale slo mi hlavne o 'myslim, ze moze byt' :)
..nabuduce pritvrdim, resp. sa mozme zahlbit od doomu (Paradise Lost) az po Toma Yourka! :)
..mozno je to trosku dlhsie, ale tazko sa mi z toho cokolvek srktatalo, kedze som chcel, aby jednotlive verse drzali pohromade a neboli len tak rozfrkane po papiery (monitore:)
..kazdopadne, dakujem, debile! :)
..a neda sa mi nespytat - preco mas taky to nick? (kurna, nechcem ti dakovat ako debilovi)