v pořádku a děkuji, je to milé od milé urputné nes - tak nějak mi to tobě sedí ;)
k první se asi nesvedu vyjádřit, ale druhá - velmi slibně jsi začala, po hlad mě pořád nutilo číst dál, ale pak to vypadá, jako by už bylo pozdě v noci a teve už nic lepšího nenapadla, taks to utnula, zbytečně brzo, až nepochopitelně, fakt škoda
zdravím a2,
děkuji za reakci ;)
začnu od druhého textu
potrava hlad: jedná se o ženský prvek
/svoboda klec: mužský prvek/
my ženy i v "intimní poloze" (nemyslím tím sex, vlastně i při) myslíme v širších sovislostech
(ještě si to nechám projít hlavou)
k prvnímu textu: ta "trýzeň mízeň" mě samotnou trošku rušila, děkuji za nakopnutí.
lehce jsem to poupravila
děkuji
milá nes, je příjemné tě sledvat, když se ti nějaký text líbí (zvláště, když autorem jsem já ;) )
působíš vyloženě "mile - urputně" - dosaď si laskavý tón ;)
moc si toho vážím, ale trochu jsem text na radu a2 zkrouhla, ale jenom trochu ;)
vězení čtyř dlaní - ten název sám o sobě je nešťastný, je tak hlasitý, že další text vlastně netřeba. Já sám za sebe už slovo ...dlaně... vnímám jako nesmírně okoukané a vtíravé.
Samotná báseň od ...na pavlači dál hezká, verš slyším polykat řeku je sám o sobě velmi krásný, akorát si myslím, že v daném kontextu příliš silný, a nebo předcházející text k němu ne dost silně směřuje, třebaže i ten předcházející text od pavlače je sám o sobě bezvadný. První polovina té básně je méně nápaditá co do výrazu, ta první sloka by šla, ale druhá a třetí je tak trochu zbytečná fanfára.
Druhá báseň by byla ještě lepší první, nebýt tak toho nešikovného ...hlad...potrava, přijde mi to trochu zavádějící, hlad a potrava pro mne mají obsáhlejší význam než který by se vztahoval zřetelněji k nějaké intimní poloze, ono už ta klec a svoboda vybočuje, ale tam si to dávám snadno do kontextu, tan hlad je jaksi navíc. Samotný závěr se mi líbí, váže se na úvod básně a je jakousi výčitkou.
Jsou to dobré texty.
tak jsem to předělala, ale ještě to zvážím ;)
díky všem za návštěvu a čas mi věnovaný ;)
"hlavou ti proletělo
nadzvukové letadlo
samospádem
vytéká míza
na střechy až do peřin
odložené naše tváře"
To je úplně výborný. I celek dobrej...t*
a není úniku ze začarovaného kruhu *
souhla s nes, poslední verš ve druhé je tam navíc, jinak pěkné*
nechám projít hlavou, děkuji nes ;)
pokud tě to nebaví, nedá se nic dělat, díky za čas mi věnovaný
v neposlední řadě mě nebaví, omletosti vydávané za kdovíjaký vynález
zvláštní, mi to přijde zcela jasné ;)
v neurčitosti a mlhavosti, které jakoby byly smyslem
jako nes? nechápu, prosím rozebrat ;)