Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seona
24. 03. 2011
16
54
4312
Autor
8hanka
posledná koho vidím pred usnutím
prvá keď sa prebúdzam
vždy pripravená mäkká náruč
ťažko sa s ňou lúčim
celý deň sa teším na návrat
do
mojej
postele
54 názorů
alcap on e
09. 01. 2013:) TIP
Hani, tu jednohubicku, na kterou jsi marne cekala u Habera, más ted konecne ode mne. Mlask!
podezdívka
26. 07. 2011
Taky dobrá!
A Bardottka mluvila pravdu s tou postelí.
Ale nedopověděla to.5ekla jen Ááááá a já dodám to Béééé...
"Všichni se jednou sejdeme v posteli,...
ale na té smrtelné!"
*
Sebastiana
27. 03. 2011
Tak...som na chvilku Lennom a imaginujem si:)
Hmmmm...to vobec nie je zle:)))
Aj ked neviem, co je to druhe:)
Ono je to možná dobře. Představ si, že by ses Ty sama stala předmětem něčího přání! A chlapi myslej jen na jedno (výjimečně na dvě) :)
ako vies, ze nie som?
Tu preda mozeme byt hocikym, ci nie?
Skoda len, ze nemozeme plnit sny a priania:)
No, postel plná jídla a příjemných dam, které nebudou chtít stírat pel mé nevinnosti - to zní lákavě :)
Stanko, čakala som od poeta nieco poeticke pred spanim, aspon jednohubku, ci jednohubicku?
Manuamanua
25. 03. 2011
Robie, aj ja sa tesim na tu svoju...cely den:)
maciatko nechcem, mala som macku 14 rokov, ked zomierala, strasne to bolelo...este som to nepredychala...
No už teď se těším na tu svou dnes večer... :-)
PS Nechceš mačiatko, u nás čoskoro bude nadielka?
prepacte, asi mi vela uniklo, ale musela som ist do kuchyne a najest sa, z tolkych slubovanych dobrot mi vyhladlo:)
aleš-novák
24. 03. 2011aleš-novák
24. 03. 2011
Hani, teď už to vím, stejně jsem věřila, že je šikovný!!!
Aleši, zatím jsem nikoho hrát v posteli neviděla, ale všechno je v životě poprvé :)
to som sa u Teba docitala, je to jasna vec...co mylsis, kolko akordov rozoznam?
Ak chces byt na zemi, moze byt, ale v posteli je fakt lepsie, mam velke prutene tacy, na ktore sa zmesti tooolkooooo jedla:)
aleš-novák
24. 03. 2011
Alesku, ja nie som BB. ja som AA:)
A chladnicku naplnime, u mna je jedlo az na prvom mieste:)
Alegna, Ty take nevies? Alesek je univerzalne pouzitelny:))
:-) nevěděla jsem, že Aleš umí na kitaru, tak domluveno
Aleši,my nejsme BB, tedy doufám :-))
aleš-novák
24. 03. 2011
gitaristov tu mame, minimalne uz viem o dvoch, vsak Alesku:)
Alesku, naco fronta? Rovno hups do postele:)
A na vek damy nepozeraj, vzdy su lepsie damy ako prazdna postel:)
to zní krásně, musíme vybrat ale hodně velkou postel, tuším, že tam bude nával ó, možná se najde i někdo, kdo básně doprovodí hudbou :-))))
aleš-novák
24. 03. 2011
Alegna, vitaj:)
Kedysi tusim Bardotova povedala, ze raz sa aj tak vsetci stretneme v jednej posteli...mohlo by to byt skvele...navarime, napecieme, chlapci donesu piticko, budu nam citat basne a... to sa bude snivat ...:)
Alesku, robis mi chute, tusim v spajzi vystracham posledne belgicke pivko, francuzske zemiaciky sa uz dopekajuuu:))
aleš-novák
24. 03. 2011
Gabi, mam Ta rada, ale zeby sa mi pri citani Tvojich riadkov zrovna chveli kolena, to niee:)
MKbaby, verim, ze by si sa tesil, som dobra mamina, v posteli mam aj macikov, donedavna aj kocku, ale uz chudatko umrela...
Ke vztahům se stavíš věcně
- čokoládou k slasti!
Teď však prosím, odpověz mně -
co tvá láska k vlasti? :)
priznavam sa k svojim zavislostiam...tak ma ukamenujte, ale len ten, kto nema rad postel:)
Alesku, laska k vlasti, nooo...mam sefku Vlastu a o laske sa teda rozhodne hovorit neda...
Vlast...pre mna nou bolo Ceskoslovensko, v nom som sa narodila...tak to mam rada...tu som doma...ale porozmyslam:)