Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Prosím vás, mně se už několikrát stalo, že mě vybrali, ale nikdy jsem nikam nejel. Teď sem taky vybranej, už dýl, ale nikdo mi zatím neřekl, kam se jede. Jste taky vybraní jako já? Už jste s nima někde byli? Napadá mě, jestli třeba nečekají, až se dáme dokupy sami a pak nás někam vemou? Vůbec nevím. Ale štve mě to. Bejt vybranej a nikam nejet, i když na to asi máme nárok. Prosím, pište, kolikrát vás vybrali a kam byste chtěli jet. Třeba na tohle zrovna čekaj. Díky.
mě ještě nikdy nevybrali, ale kdyby mě vybrali, tak bych chtěla jet do Chodova popovídat si s roboty. Jenže já se v Praze bojím, že zabloudím, tak asi nikam nepojedu, i kdyby mě nakonec vybrali...
To nevadí Metto. Zabal si je zatím do chlebníku. Rád ti v některé z volných chvilek ukáži, jak se to dělá a dělat se to má. Není to nic těžkého.
Každý by si měl vzít také půllitrovou láhev se šťávou a buzolu.
S sebou si vemte každej chlebník a ze dva lepeňáky, pláštěnku, nějaký kačky. Troje ponožky, desatery trenky a devatero horami. Na retmínu a popravě se domlouvíme pozdě!
Duku, co si mam vzit s sebou? Nerekli mi, kolik muzu mit veci ani jak velky muzu mit kufry. Abych pravdu rekl, nerekli mi dokonce ani kdy presne se jede, pry mi to daji vedet az pet dni pred odjezdem, ale to mi prijde docela pozde.
Kurnik, Garthe, to by mě mrzelo, kdybysem se spletl. Ne jen za mě, ale za všechny, koho vybrali, a kteří si mysleli, že se jede.
ten tvůj návrh je východisko. udělat výlet vybraných, kteří by si vybraní taky sami zorganizovali. jel bys?
nechci vám kazit iluze, ale podle mě se fakt nikam nejede. krom toho,že si nepřijdu jako vybranej ma z toho všeho smíšený pocity. duke to myslel dobře, ale vlastně špatně, protože jeho původní teze byla špatná. navrhuju objednat si vlastní autobus a jet bez nich. beztak si myslím, že by tam byla vlastně nuda.
Přesně to si myslím. Nasadili tu záměrně zájezdokaze. Nebo nás třeba zkouší, jestli opravdu chceme jet. Nevím, je to méně přehledné, než to bylo včera.
Nevím, jestli jsem schopen spát na jedné posteli vedle dvou žen. Nejsem na to zvyklý. Raději si lehnu na zem ke zdi. Alkohol pít raději nebudu, jsem po něm místy rozverný více, než bych chtěl.
v tom autobuse je prej tureckej hajzlík
G: tomu zámku bych nevěřila, nakonec to bude zřícenina a my budem hledat poklad - víš, proto ta chlupatá deka. čelovka se bude taky hodit
dyš tak spíme vedle sebe pod převisem a možeš mi pujčit sluchátko od walkmana
Na zámcích jsou velký postele, tam bychom se čtyři mohli vejít.
Nevím ale jestli nám tam povolí alkohol nebo něco takovýho. Možná se budeme muset spokojit s těmi řízky.
Pokud se ti smál, tak může zůstat doma, i když ho vybrali. Nebo aspoň doufám že to udělájí, protože aby se někdo, koho vybrali smál tomu, koho nevybrali, jen proto, že je vybranej a ten druhej ne, to se prostě nedělá.
Sepot : Vy si mě pořád přesazujete, já zůstanu u duka a Ty seď s Mettou a třeba nám dovolí si za jízdy přesednout, když budeme chtít. Mohli bychom takhle všichni čtyři být spolu i na pokoji, když se tam bude spát.
..já nejsem já..já se doma domlouvám většinou jen citoslovci..)))
..leda..že mám upito..pak mi to kecá..)))
..garthe..tak si můžeš sednut ke mně..taky bych nerada skončila sama..z toho mám takový nepříjemný pocit po těle!
..heartrate..tak si vem nafukovací madračku..lehneš si do uličky a můžeme se střídat..
Díky, mám z toho takový divný pocit, jak se nikdo neozývá a nic se neví a nerad bych zůstal nakonec sám. Nedávno se mi o tom zdálo, že jsme někam jeli a já zůstal v kupé ve vlaku úplně sám. Potom jsem zjistil, že jsem sám v celém vlaku a že to vlastně není vlak, ale část nějaké vesmírné lodi. To jsem se začal trochu bát.
Opravdu bych nerad, aby ten výlet takhle dopadl.
Metta, sepot : no jestli chcete sedět spolu tak můžete, ale nerad bych nakonec seděl sám. kdyby se letělo letadlem po třech, můžeme být všichni spolu, ale myslím že se pojede nějakou starou karosou.
To máš pravdu. Domluv se tedy s Garthem a Mettou. Já zůstávám na pravý straně autobusu tak třetí sedadlo od předu. Chci vidět, jaké dělá Print pohyby u řízení.
I kdyby o tom rozhodovali, můžou nás po domluvě posadit tam kam budeme chtít. Je pravda, to, co naznačovala Metta, Bobliku: že jsi na žádném zájezdě vybraných nikdy nebyl?
Heartrate: třeba tě ještě vyberou!
Dobře budeme sedět před dukem, doufám že budeš mít dobrou svačinu, ale trochu se toho tajemna bojím. Všichni co už jeli divně mlčí a kdo ví kam se nakonec pojede.
Bobliku, jede se autobusem?
tak jo, hurá, už mám souseda, snad garth přijme.
ty bys mohl sedět třeba s norskem za náma
bud trpělivý, sdílní budou za chvíli i ti, co předstírají nevědomost. taktika. oni se rozšeptají
boblika bych nepřeceňovala, to co tají, jaxi smrdí
Mohla bys sedět s Garthem přede mnou. Sedl bych si k oknu klidně sám. Vidět vaše krky by mě uklidňovalo.
Doufám, že Bolblik nemlží. Je prozatím jediným parciálně sdílným absolventem zájezdu. Pokud nemluví pravdu, jsme tam, kde jsme byli.
garth: v klidu, to oni jen tak dělají tajemno
šepotka má velkéslovo f tom, už si vybrala podskupinu, mě taky, tak se přimluvím - musíme se honem domluvít na těch signálech a hlavně kdo s kým sedí, pže jednomu z vybraných prý trochu smrdí nohy
škodam že už sedíš s dukem
Konečně někdo, koho vybrali a už s nimi někde byl. Hurá! Avi všem!
Co teď mohu, bobliku, můžeme udělat, aby nás vzali? Jak to na zámku vypadá? Je tam nějaký společný program pro všechny vybrané? Kdo to vede?
Doufám, že ten výlet vybraných nebude moc propojený s abúzem akoholu. Tyto aktivity pravidelně zajišťují jisté písmácké existence. Mělo by to mít úroveň.
Je to ta, mylenko. Jak říkáš. Výběrci vybraných to mají na starost. Ale pravděpodobně čekají, až si vybereme destinaci, kterou bysme chtěli navštívit. Osobně bych rád navštívil Chráu písemnictví.
To je prima parta. Jen nevím, jestli jsou všichni vybraní. Snad se to podaří.
Já bych jel rád s Garthem. Už jsme se domluvili, že budeme vedle sebe sedět v autobuse. Pokud se tedy pojede. Je to myslím citlivej kluk. Je dobře, že ho vybrali.
To nevím, kam ten výlet udělají. Taky by mě to zajímalo. A taky je otázka, jestli to budou dělat pro všechy vybraný lidi tady na Písmáku. Kam bys chtěl/a jet?
Print by měl ten autobus řídit, mylenko. Zkus ho zkontaktovat a domluvit se - mohla bys být třeba průvodkyní zájezdu. Vybraná seš na to dost - mohlo by to na tu funkci stačit.
to nic není. mně už se dostkráte stalo, že moje ip byla vybrána k výhře 1 000 000 liber. vlastně na to jen stačilo kliknout co by výraz souhlasu a vůle pro převzetí výhry..
no jenže já jsem natolik asketickej člověk, že jsem na to neklikl. pořád jakobych naivně hledal štěstí kdesi mimo svět financí:\