Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzpomínka na JiKa
Autor
Jidáš
Bydlím převážně sám, a tak mi příprava tohoto díla zabrala roky. S využitím nejmodernějších inovací manuálních technologií však moje domácí laboratoř nakonec dosáhla kýženého výsledku. Věnuji JiKovi a všem jeho potomkům, zejména těm, co na svou roli teprve čekají :)
Kdo tápe, může podniknout exkurz do historie. Otázka zůstává stejná: Kolik si myslíte, že se dá do jedné standardní rule od hajzlpapíru narvat jiných rulí (pouze silou jednoho člověka, žádné stroje a přístroje)?
28 názorů
Hele, já přehled vůbec nemám, myslim že Písmák je mrtvej a nikdo mladší než my neexistuje :))
a jsem rád že žiješ! a ty kritiky jsou nějak hnusně formátovaný tyjo, co ten řádek dole? je to bída, je to bída...
prostě je to sranda i po letech :-)
pročetl sem si i tu svou diskusi a zjistil, že musíme počkat na novou a silnější generaci invenčních básníků co uměj vymýšlet nové věci, novou zábavu a ták...
A když tak filozofuju, ty máš jistě přehled...dějou se nějaké srazy?
Nemyslím nás staršinů, ale těch mladých .. nastupujících k veslu :-)