Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seopožděná předvelikonoční úvaha
02. 06. 2011
18
40
4722
Autor
aleš-novák
z vývěsky
zahradní restaurace
U Getsemanů :
dnes večer
poslední menu
40 názorů
Jarmila_Maršálová
03. 10. 2011
Mě už to taky párkrát napadlo, že by to byl dobrej tah od hospody k hospodě (např. v Brně), kdyby se toho zúčastnila trojice Aleš Novák, Květoň Zahájský a Vaud... :o)))))) *t (avi 8hanka)
Květoni, a to tvoje:
Co bude dnes k večeři? Já mám hlad jako vlk."
"Beránek, mistře."
- to mě definitivně dorazilo... už zase slzím, a přísahám, že to kafe si ke čtení dialogů mezi tebou a Alešem už fakt brát nebudu, mám ho plnej monitor, jdu si pro vlhkej hadr a budu pucovat. :o))))
baby...keby si dal aspon buckem:))To by bola lubeznejsia predstava - krasne prepeceny, vonavy:)
Vydělal jsem peníze bokem... To tedy má boční vývod a nyní vychází na světlo světa v jeho útrobách pašované oběživo? :)
Květoň Zahájský
02. 06. 2011
Jedna perla za druhou. Také bych rád přispěl, leč s humorem na tom nejsem v posledních dnech příliš valně. :D
Květoň Zahájský
02. 06. 2011
chtěla jsem říct, že když v zahradní restauraci, nejspíš jde o poslední grilovačku... ale po Květoňovi už se špatně cokoli dodává :-)) */
jednou jsem se taky pokoušela, ale bylo to spíš o píšťaličko otloukej se (nakonec jsem pištěla, ale nelyžovala)
Ale u nás na cyklostezce jezdějí na lyžích s kolečky, tedy ne s čelovkou a na Silvestra
aleš-novák
02. 06. 2011
jéj :-)))) jak si tak čtu, jsem nakonec svému dlouhému vedení vděčná
Aleši, na běžkách se neběhá? nebo jsou s kolečky?
to nevadi, mozes prist do studia na bezkách a s celovkou:)
Neviem, ci aj u vas, u nas je celovka - svetielko na cele, napriklad pouzivane banikmi alebo u kamosa na chate cestou do kadibudky:)
aleš-novák
02. 06. 2011
Alesku, neverim:)
Teoreticky by to mohlo byt aj na rozhlasovych vlnach...i ked by som vas radsej videla face to face:)
aleš-novák
02. 06. 2011
Moja predstava ideálneho Silvestra :
Květoň & Aleš=super zábava!!!
Úžasné dialógy cibriace náš mozog, dolujúce zbytky pamäti a učiace veľa nového :)))
V prestávkach by chlapci tasili gitary a spievali, juch:) To by bolo nádhernééééé:)))