Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePět prstů, ruce, Já...
Výběr: Print, kafka, dablik008
15. 12. 2001
18
0
3555
Autor
Matyjustin
Protože
Protože stejně
Protože stejně nikdy nebudu osvícen
Já
A kolikrát někdo jiný
Tiše si šeptám
Levá ruka
Pět prstů
Pravá ruka
Pět prstů
Já
A kolikrát někdo jiný
Dnes
Včera
Ano – včera bylo
Ale nepamatuju si předevčírem
Byl jsem?
Byl jsem včera?
Zdá se
Ano
zdá se
Že ano
Ale předevčírem?
Já
Já jsem
Jsem….
Včera
Jsem
Dnes
Já
Pět prstů
Ruce
Dvě
Nohy
Dvě
Tělo
Já
Já jsem
Svaly
Kostra
Tělo
Psyché
Duch
Zpět
Tělo…tělo…psyché
Já
A okolo mě
Stěny
Dál!
Stromy!
Dál!
Ulice!
Dál!
Město
Dál!
Svět!
Dál!
Bůh
Zpět! Zpět!
Pět prstů
Ruce
Já…
Byl jsem? Přemýšlím - tedy jsem. Přemýšlel jsem - tedy byl jsem? Ne, o tom, že jsem přemýšlel, nic nevím. Psal jsem? Aha, tak to jsem asi byl.
Jo, díky za hezkou chvilku. Takhle básnička se točí jako modlící se mlýnky na potoce...
*
TOTO JE DOKONALÉ, jedno z naj, čo som dnes čital....myslím, že dokonca najlepšia vec....perfektné!!!
Ano, i to se může stát, ale strach lze překonat nepřekonáváním, osvícení dosáhnout nedosahováním. Ostatně, při pečlivějším počítání prstů, by jsi se rozhodně nedopočítal. Hezké a příjemné čtení :-))
Konstantinidisová
16. 12. 2001Gastarbajtr
15. 12. 2001
sic po svém chňápu ... styl však příliš a právě prto o mnoho ... konečně ... něco mimo stereotypní pězku copyrajght best of ...
jo asi mi nechňápeš, viď? ... to neva:-) .. tip!!
Pretože TY a cez to všetko, kdesi - tamsi... si sa... dopracoval... a nakoniec... stále... a už konečne... zase... TY.
Astalavista
15. 12. 2001
ja som na tom docela ulítl,
aj moje telo a psyché a ruky a mozog a prsty...........
na můj vkus moc dlouhé a ukecané a přitom kupodivu ploché - kupodivu s ohledem na téma.... sorry že jsem dneska tak strohý, ale cítím to tak.... Maty , promineš...? ;-)