Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setamtéž
Výběr: Zbora
09. 06. 2011
40
21
3004
Autor
Kuchot
je to jistý způsob
smrti
sejít se schodů a v puklině dveří
nenajít
známé obrysy
předzahrady rodné vily
jen
úskoky topografie
co vždy až na poslední chvíli
odhalí tělo bestie
města
kde
ve středu neděle
za vlastní přítomnosti
uslyšíš
o budoucnosti možná kurvy
šeptat
můžu se střelit
ale já mířím výš
21 názorů
je to strasne pomateny, ale pritom to nadherne drzi tvar, takovy nalehavy a uprimny
a starsne trefny a vymluvny obrazy popsany naprosto minimalnim mnozstvim slov ,vyborny!
whispermoonlite
06. 07. 2011Some Justice
17. 06. 2011
Konečně něco propracovaného... je to pravda trochu mainstream, je v tom taková ta nejistota ze světa, která nastává u dobře živeného, ale k ničemu nepřipuštěného člověka, koneckonců všichni trpíme nějakými psychózami, ale má se hodnotit báseň a ne básník, takže zasloužený tip.
Báseň svým námětem, ale i výrazem mi milá, je ostatně pro tvou tvorbu typické, že se opírá o potřebu neopomíjet drobné radosti i neradosti, které citlivě vnímáš, což ti usnadňuje plynulý a nepatetický, o to přesvědčivější projev, avšak zde bych z mého pohledu upozornil na dvě místa, která jsem nepřijal.
Prvním je obraz ...tělo bestie města... myslím si, že by daleko lépe vystihlo pouhé ...tělo města... je asociativně podobné, ale víc objektivní, neb město samo o sobě bestií není vždy a hlavně ne ze své vůle. Navíc je v textu další výstřel ...kurvy..., který, jak se volně nabízí, motiv básně podporuje.
Druhým místem je závěr, který text předtím nabídnutý k osvojení mi, jako čtenáři, najednou prudce utíká do osobní roviny a báseň mi pojednou nepatří, nemluvě o tom, že i myšlenkou ...mířím výš... vybočuje s plynulosti, snadnosti vnímání obsahu.
Nonchalance
10. 06. 2011Dreamy Angel
10. 06. 2011sepotvkorunachstromu
10. 06. 2011
...vyborny...("uskoky topografie" treba)...
-------------
a ten vpravde kurevskej konec...***