Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmácké čtení v Brně - Věrohodné dějiny!
13. 12. 2001
11
0
4449
Autor
Petula
Odkaz je v prologu!
Možná se časem dokopu to trochu zlidštit...
Pokud budou nějaké potíže (například s odezvou při natahování obrázků), dejte mi, prosím, vědět...
░▒▓-_-▓▒░
Absurdian: ;-)))))))
Wopi, Zollli: já bych to neviděl tak černě, nejen že někteří byli zcela nezasaženi, byli i další, kteří byli zasaženi jen uměřeně, a takových bylo mysím poměrně dost... (Když teď ve čtvrtek na Skleněné louce křtila Táňa Maťátková knížku, bylo to myslím horší než ve Slatině... i když i tam se našli C2H5OH-nezdolaní .-)) )
Jezisimarja kdo pozval ty ozralce na to podium.... :-)))))) to je mi pjeknej peveckej soubor :-))))))
Petulo dik........*
Wiki :o)))))
Taky jsem si za cenu té vstupenky představovala originály! :)))
Ty alino sedělas ve stejným sále, já tam viděla vesměs jen zjevy...plní jistě byli všickni také, ale ....opravdu to byl duch? To čím většina přetékala přes okraj?
zolli: vím nejméně o dvou zcela nezasažených podivnou sloučeninou CH3CH2OH
;-)
Petulo já vím, ale naštěstí je to jen světlý rozmazaný flek, tak v této formě jsem úúžo fotogenická :o)))
Inu tentokrát jste si u mne šplhli obá. I Tyndovi se ten můj „portrét“ rukou vyloženě povedl.
Já vypadám naprosto stupidně jak na fotce u Tynica, tak na fotce zde, takže je to prašť jako uhoď... Ale Popeluška se nám tu hezky vyjímá, zvlášť na té poslední :-))
Tolik úžasných tvorů pohromadě *o* a jak duchaplnné zjevy - inu, básníci :o)))
Petulíínko, díky *o*
heťké :)) děkuju :)))
jen k té fotce "Kotel pod pódiem ... Publikum, ac jiz vysíleno, hltalo kazdé slovo" bych měl malou poznámečku... hltána byla spíš čokoláda, což je na snímku patrné :)))
tohle je spíš špatný nastavení barev skeneru (teď jsem na to měl školení ;)
jediná fakt povedená je - BožskýGuru :P
Výslovně se ohrazuji proti tomu, abych byl zařazován do jakéhokoli výkvětu!!! ))):-((
(Ale za fotky dík!!! :-))) )
Miroslawek
13. 12. 2001Gastarbajtr
13. 12. 2001
hermit:
když je někdo pěkné kvítko, může být i vy výkvětu (dokud nezvadne)
:))))
:))) Perfektní!
Až se budu vdávat nebo rozvádět, chci u toho mít Tebe s Tvým foťákem Petulo! :)))))
*TIP!
Já to tušil, že mam hnáty křivé... ale že je to tak úděsný...
Nešlo by udělat nějakej ořez??
Třeba takhle:
Wopi... už jsem Ti říkala, že jsi poslední dobou strašně podobnej Bonovi??? :)))
Skvěle raduji se, že tam nejsem! Konečně rozumný fotograf, co si umí vybrat terč. Ta fotka aliny s myrindou je úžo, hned si ji kradu do svých škafů.
Díky
Gastarbajtr
13. 12. 2001Monty_Python
13. 12. 2001
O.K. - už jste mě uchlácholili, tak zase chvilku chvalte Petulu!
;-)
Díky za Tvé dílo, kolegyně z čarodějného klubu!
Zolli, ale jsi tam, pochopitelně, ža tam jsi... Nemůžeš přece chybět... Jen (se) hledej!
Nápověda: PUBLIKUM...
░▒▓-_-▓▒░