Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽenili se komáři
23. 06. 2011
19
22
2735
Autor
Muamarek
Nejprve si pili krev,
až slila se jim v jednu,
v stěnách žil a vlastních cév
jim krevní obraz zblednul
jakmile byl jeden pryč,
když vrátil se, zpět sytá
přinesla krev k srdcím klíč,
který se neodmítá
Ženili se, je to tak,
vždyť v komářici komár
má kus svého života
a ona s ním je doma.
Ženili se komáři
pod nebem, co jim kyne,
spolu se jim podaří
si nehledat už jiné
22 názorů
Johann - díky moc za zastavení a komentáře, rozepsal jsi se, jsem rád,
měj se,
Marek
Johann Wolfgang Mária Amadovič
02. 07. 2011
Ferry: Jo, a až Tě poštípou, budeš si na mě stěžovat u Mezinárodního soudního dvoru :-))))
komáři mají tu vlastnost, že nejraději létají v noci kolem hlavy a to bzzzzzzzzzzzzzzz je hrozný :o)))
Pupin: Do čítanek jedině pro případ, že by neměly komára čím plácnout jiným :-))
Alegna: "Bzum bzum" je dobrý, ale co teprve, když se ozve "bzzzz"....
Avox: To znám - a jak mrchy bzučej u ucha a člověk nemůže spát a jen bezmocně mlátí okolo :-))
Krev sobě pijou obrazně, nám pak doopravdy :-))
Ale když se ženěj, to je jiná :-)))
Honzyk mne předběhl :-)) Že by "si" pili krev, o tom nic nevím, ale moje by jim evidentně chutnala... u nás komáři oznamují přesný čas - úderem půl sedmé se odněkud objeví, pokoušejí se mne vyštvat ze zahrádky a já se stávám komářím vrahem... nemilosrdným :-))
František: Tak o člověku se to tvrdí také, holt i komáři mají své bílé vrány :-)))
Diana: Až tak bys byla krutá? :-))
Maceška, Srozumeni: Jsem rád, že potěšila :-))
Mějte se,
Marek
no, nerad bych ti kazil radost, ale komari jasou udajne, uz podle Brehma, dost promiskuitni chaska..-)
cau, honza...