Děkuji. Obávám se, že už čtu spíš skoro až moc. Asi nemám skore za jedno své dílko 5 kritik, ale asi tak 50. No to jen tak na okraj. Ale děkuji za povzbuzení.Je to milé. Tak přeji hezký prázdninový čas...
Dobře, nes. Děkuji za zastavení.Snažila jsem se ten momentální pocit popsat co nejvěrněji, tak jsem to asi přehnala. Ale stejně mě nenapadá, co bych z toho měla vypustit, ať to čtu znova a znova. Asi to nebude jen o nějakém zestručnění, ale celkově to celé nějak předělat. Na to asi nemám ty správné buňky. Ale moc si vážím Vaší návštěvy. Děkuji.
Blbounku, děkuji. Já kdybych měla cukrárnu jakoukoliv, tak bych byla ještě objemnější, než jsem teď. To by nedělalo dobrotu. Mám totiž dobroty moc ráda...
...měl jsem cukrárnu sídlištní :)
závěr mne příjemně překvapil :)
Avox,je to tedy úplně přesně cukrárna na náměstíčku obce s asi 2000 lidí. Je tam pošta, škola,obvodní doktor,asi 3 obchody s potravinami,2 hospody a teď staronově cukrárna. Pro mě, městskou bytovkářku, je to venkovská cukrárna. A moc děkuji za návštěvu, hodnocení a tip.
venkovskou cukrárnu bych viděla spíše na návsi, než na náměstí, ale tu atmosféru vnímám :-)) */
pěkně stoupá do hlavy, jako to léto lepkavý :o)))
Bíšo, děkuji. Moc si cením...
brackenridge a Bivoji, moc vám děkuji...
pěkná momentka, ten konec mě zaujal nejvíce
Nepochopeny, děkuji za návštěvu a za názor.Cením si..
Mimoni, moc děkuji za tak kladné hodnocení. Obávám se, že pro mě je tohle až moc těžká forma, takže klidně může být v aréně. Ale děkuji, je to milé..
Hezky zvládnutá technika, krátká črtečka. Je to vlastivědná, téměř až vlastenecká báseň (pro což mám pochopení). Žádné básníkovo utrpení, ale autor je si toho vědom: Je to jen tak pro radost. Otázkou zůstává, jestli není škoda na takovou lehkou formu plýtvat vstupenku do Arény.
dobre zachytený a prenesený pocit *
Jeffe, moc děkuji, těší mě, že se ti líbí.
Honzyku, dík za návštěvu a názor.
Jo a máš pravdu, byly to takové gogovské slunečnice, ale ty jsou právě tak výrazné, že to fakt utkví. A to léto to připomene vždy, snyd i v zimě. Možná bych si měla takové ubrousky sehnat do foroty, na zimu, kterou nemusím.
A to je dobrý nápad, taky si ji dám. Děkuji..
:o) ....ty slunečnice vidím ......jsou jak od Vincenta ;o)
tip*
(jo a dostal jsem z toho chuť na kávu ...jdu postavit vodu)
..sladce venkovsky letní tip*:)/od cukráře/