Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNenapadá mě .... Letní splín?
13. 07. 2011
18
27
1960
Autor
Kiwagamo´ag
U okna pláče
prší do pavučin
Celý je zmáčen
zas delší je stín
V sítích je svírán
už je konec snění
Čas pomalu sžírá
vlákna zapomnění.
27 názorů
Kiwagamo´ag
14. 07. 2011mořský koník
14. 07. 2011Štěpa z Hřibska
14. 07. 2011blboun nejapný
13. 07. 2011sepotvkorunachstromu
13. 07. 2011
U nás už lítaj blesky, padaj kýble vody a strop mého půdního bytu pod vloni zrekonstruovanou střechou začíná jevit stopy vlhkosti...
sepotvkorunachstromu
13. 07. 2011
Dnes jsem se odbyl, neb jsem se poctivě potil v posteli a zpíjel se střídavě rumem a Písmákem. A tak jsem měl jen topinky s nivou posypané papričkou a k tomu feferonku, pak Baked Beans od Heinze a uzenou makrelu. Jo, zapomněl jsem na hrnec česnečky - kurýrování totiž beru velmi vážně :)
sepotvkorunachstromu
13. 07. 2011sepotvkorunachstromu
13. 07. 2011
asi na tě padl letní splín? :-)) */ u nás zase bouřka... ach, pejska z ní má strach, stěhuji se za ní do předsíně...
neviem, čo dávali v telke, ale ak ťa takto inšpirovali, tak chválim
pôsobí to na mňa krehko, nežne, romanticky...kto by to na teba povedal ? :-) *
Kiwagamo´ag
13. 07. 2011
sípot v korunách: Na tom taky pracuju; já debilisátor v podstatě nepotřebuju, neb jsem zjistil, že dokáži postupně blbnout i samovolně, bez přístroje s pohyblivými obrázky :)
sepotvkorunachstromu
13. 07. 2011
Ah, so... já telecí vidění nesleduji, koukám jen na Večerníček a na zprávy :)
Kiwagamo´ag
13. 07. 2011
To nevypadá jako "jen tak pro radost". Nesplnil jsi snad dnes v práci normu?