To jsem ráda a doufám, že jemu to také nevadí... ;o)
text nabádá k alkoholismu, minus pět bodů!;o) Nohavica, no, Jacques Brel to není, ani náhodou, bohužel.
Arlea689: Tak tohle by asi opravdu nezazpíval. :o) I když... kdo ví... ;o)
a z toho, co vím o Jarkovi, myslím, že by mu tahle coververze rozhodně nevadila :-) Možná, že v podnapilém stavu by to i nazpíval.
to mi připomíná naše finálové: až zítra ráno v pět
na most půjdu psát
z mostu si zazvracet,
ty pod ním budeš stát,
ještě deštník vezmi si,
to abych neblil na tebe,
proč jen ten chloramin
já lil jsem do sebe?
Honzyku, nejsi první (a nejspíš asi ani poslední), kdo to o mně tvrdí... ;o)
Od nálady románu, jenž motivoval Jaromíra Nohavicu (Valentin Rasputin - Žij a nezapomínej), se tahle verze zas až tolik neodchyluje :-)
A proč bychm si nemohli z idolů občas dělat i legraci...
Yfča jako vždy správně střelená, aneb filozofie života jako náhodného setkání sama se sebou ;-)
:DD uz jsem ti jednou napsal, zes zvire, zeo...nebo to byla brack.?:DDD...***
Šlápla na mne nohou bosou
divná baba s ostrou kosou
Říká "Vstávej, je čas jít
dnes tě musím zasmrtit!"
Přitom očkem čile háže
po naháčích z nudapláže
No a když jsem zvolna vstala
tak tu babu zaujala
v písku moje ňader kresba
neb to byla Smrtka - lesba
aby nebyl lesbická Pepina Smrtka
Smrtka nemusí být enem ženského rodu. Já jsem znala Pepu Smrtku. Ten byl zcela jistě mužského rodu, jelikož se na něj děsně lepily ženský. Pak si vzal jakousi Janičku Muchovou. Od té doby jsem mu říkala Mucholapko.
To máš těžké, když hrouda nohy neví že?
To asi není náhoda, že smrtka je ženského rodu, že jo? Není to diskriminace?
Oba chlapci skončili špatně. Rodná hrouda se nemá opouštět. Jo a tetka Smrtka je holka světoběžnice bez stálého bydliště.
A nemohlo to být naopak a ten dotyčný se jmenoval Dean Reed?
Tudy na to, samí emigranti. Smrtka je americká nebo taky odněkud emigrovala?
A abych nezapomněla: fernet se tam objevuje proto, že jeho milá emigrovala kdysi z ČSSR a pravidelně ji její příbuzní, kteří zůstali v srdci Evropy, zásobují fernetem. :o)
Ten chudák žije v USA, kam emigroval z bývalého Sovětského svazu. Pracuje na farmě, které - ze zvyku - říká kolchoz.
ani ne, mě to moc nejde, ale časem to zkusím, možná. prostě jsi lepší. Akorát je mi divné, že se v Rusku u kolchozu platí centy
Něco taky musím nechat tobě, ne...
že by nebyl hit o slepém houslistovi a jeho vodícím psovi?
To víš, my mladý holky jsme děsně voprsklý... Ale zase ne tak moc, protože na českou hymnu se vrhnout nehodlám. ;o)
a tak to nemůžu otipovat, na to mám Jarka příliš rád a tak skvělá písnička si to nezaslouží. Ale proti gustu...
Měl by blednout závistí! A že je snad nejlepší český básník po Karlu Krylovi :)
A víš, že nevím? Zatím se mi neozval. :o)
Hehe, co na to Nohavica? :)
no jo, za nasich mladych cias to bolo ine...kam to ludstvo speje...
Taky jsem si řekla: "To je ale dneska mládež!"
Jsem mu chtěla udělat radost... ;o)
juj, dufala som, ze to sem, Yfča, nedas, neboj, vedela som, vo co Květoňovi go:))))))))))))))))
hahaha, myslím, že Nohavica by byl potěšen! Taky si odpil svoje :o)) *t
Šópni sem všechno, ať je legrace! :-)))*
to je nejake divne slovo pypsilonj:)
Take nespevne:)))
No... když třískám do kytary, tak samozřejmě na konci zpívám ypsilon... ;o)
Určitě je v tom posledním slově správné i?
Možná že sem časem šópnu některou ze svých "celopísní" (hudba + text). Ale to je nejprve musím nahrát. Už asi pět let se na to s manželem chystáme, ale nějak nejsou lidi... ;o)
mozem pit aj Bechera?
Urcite na Teba nezabudnem, mohla by si pridat aj hudobne nahravky:)